Svar

Opsigelse


  • Deltager
  • 2 kommentarer
Virker som bondefangeri at det skal være så svært at opsige et mobil abonnement. Burde kunne gøres på selvbetjening.

Ikke nok med at man er tvunget til at ringe, -men så skal man vente i 21 min!!!

Man føler sig til grin....

icon

Bedste svar af Kalle6 16 februar 2015, 16:14

Fint den er der, -men få da lavet link til den fra jeres opsigelses sider.

Se original

5 Kommentarer

Hej

Ret skal være ret. 

Hvis nu du havde skrevet "opsigelse af abonnement" i søgefeltet, kunne du havde fundet denne side hvor du kan lave en opsigelse. Engang imellem kan man ikke se skoven for bare træer, men denne formular er blevet oprettet for et par år siden, netop fordi kunder her i forum efterlyste muligheden for at opsige online.  

http://privat.tdc.dk/onlineformular/

Fint den er der, -men få da lavet link til den fra jeres opsigelses sider.

Hej Kalle 6

Den blå bjælke der nu er i dit førtste indlæg er beregnet til at andre brugere kan klikke der, og komme direkte til løsningen på det du spørger om. 

Vil du være rar at kopiere det link jeg har sat og sætte det ind i det svar som du har markeret, for mit indlæg springes nemlig over, ved klik på den blå bjælke. 

I øvrigt er jeg kunde, hvis du skulle være i tvivl. Blinkende humørikon og ja du har ret - der burde være et link til den formular på selvbetjeningssiden.  Der står jo også på den formular at man gerne vil have et opkald fra TDC, og det kunne jo være man ville have et andet abonnement, så man ikke ville opsige noget.

Den ide sender jeg videre. Glad humørikon

http://privat.tdc.dk/onlineformular/

Kryptisk, men fandt det. Underligt at det skal være så svært, selv med det link...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)