Opsigelse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Til TDC

Min svigerfar, havde Duet med både fastnet og mobil hos TDC i over 10 år.

Han ønskede at opsige hans fastnet og flytte hans mobil over til et andet selskab.

Vi fik godt nok lukket hans fastnet, næsten uden problemer men flytningen af hans mobil er blevet en større opgave som hele tiden løber ind i nye problemer.

Samtidigt med, at vi i telefonen snakkede med TDC om at få hans fastnet lukket, blev der via den nye mobiltele-udbyder hjemmeside anmodet om en overflytning.

Den nye teleudbyder, fik den besked, at nummeret ikke kunne flyttes, da nummeret var "låst".

Vi forsøgte flere gange i begyndelsen af December at ringe til TDC men enten var sad vi køen som 20+ kunde eller beskeden var " køen er meget lang, prøv at skrive til os via vores hjemmeside". Vi skrev 2 gange til TDC via hjemmesiden og der blev lovet, at vi ville få et svar inden 8 dagen, da der var gået 4 uger, kom der en mail at sagen var lukket.

I det nye år, prøvede vi igen, via det nye mobilselskab, at få flyttet mobil nummeret over men beskeden var at SIM-kort nummeret nu pludselig var forkert.

I dag kom jeg endeligt i gennem til TDC, efter over ½ times ventetid, på telefonen. Jeg snakkede med en meget sød ung pige. Vi fik kontrolleret SIM-kort nummeret og det var korrekt, hun kunne ikke lige forstå, at vi ikke kunne få flyttet mobilnummeret men efter et stykke tid, så så hun, at mobilnummeret var blevet bundet i 6 mdr. fra den dato at fastlinien var blevet lukket.

Hun sagde, at vi først kunne få flyttet nummeret over til den nye mobilleverandør om 5½ mdr.

Kan det virkelig passe, bare fordi at man har Duet og vil opsige sine aftaler med TDC, så er man pludselig blevet bundet i 6 mdr.

Den gang vi lukkede fastlinien var DER INGEN, der omtalte dette "problem".

Med venlig hilsen

Svigersønnen

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det lyder mærkeligt..

Tror du skal gribe fat i kundeservice Trist humørikon igen og prøve at forklare at i opsagde både fastnet og mobil... og ikke kun fastnet delen da den ellers bliver overflyttet til et ander abb og der er så binding på..

Med det må i vel ha fået at vide da i kontagtede dem vedr. opsigelsen af duet...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)