Opsætning af TDC Webmore Webmail på Iphone

Jeg kan fornemme, at der generelt er (var?) problemer med at få webmail til at spille sammen med Iphone, men jeg kan ikke helt gennemskue den endelig løsning på problemet?

Jeg har en Iphone 4S og jeg kan ikke få TDC Webmore Webmail install. på den. Bliver ved med at få fejlen, at koden ikke er korrekt.

Hvad skal jeg gøre, for at få det til at virke. Har brugt SÅÅÅÅÅÅÅ lang tid på det nu.

Rikke

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Rikke13

Jeg ville søge hjælp hos TDC Webmore, som i øvrigt i 2011 skiftede navn til TDC Hosting.

Hvis det er til en firmamail, skal du nok spøge den IT-ansvarlige i firmaet om hjælp til opsætningen.

Mvh

Kim

Jeg har slettet mine  to indlæg på grund af forkerte og misvisende oplysninger. Trist humørikon

Tak for hjælpen Kim. Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er ingen generelle problemer med at få Iphone sat op som mailklient.

Der er til gengæld mange der ikke gør det korrekt når de prøver - men det er ikke en fejl på hverken Iphone eller hos mailudbyderen.

Indtil for nyligt levede jag bl.a. af at løse den slags opgaver for firmaer, og har nok sat mere en 1000 Iphones op til det - så jeg havde nok opdaget det hvis det var et generelt problem :-)

Det er derimod helt korrekt at f.eks. TDC hosting er et proff. produkt som normalt har specielle opsætninger, alt efter hvad kunden har købt, og derfor kan de generelle vejledninger der ligger her ikke nødvendigvis anvendes.

Vh

peter

Webmore/Hosting... På min mailsite står der TDC Webmore.

Det er en 'firmamail' men det er min mands (lille!) firma, så den IT ansvarlige er vist bare mig ;O) ....

Jeg må prøve at forfølge den hos TDC så....

Mvh. Rikke

Der kan givetvis være tale om en 'fejl 45' ;O) - men jeg har nu prøvet SÅ mange gange og jeg har fulgt TDC anvisninger slavisk hver eneste gang.

Så jeg har svært ved at gennemskue, hvad jeg gør forkert og hvor jeg kan gøre den anderledes?

Gode råd fra en erfaren opsætter modtages gerne ;O)

Rikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rikke13

Du kan IKKE bruge den opsætningsvejledning som er standard hos TDC, det er et specialprodukt du har, men du kan måske blive klogere med disse link

http://www.tdchosting.dk/online-shop/om-tdc-hosting/nyheder/tdc-webmore-skifter-navn/

http://www.tdchosting.dk/online-shop/support/kontakt-tdc-hosting/

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8