opsætning af MMS

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har forgæves forsøgt at få MMS til at virke for mit abbonement i et længre stykke tid.

Når der sendes mms til mit telefon nummer, får jeg nu en notits på telefonen om at jeg har modtaget en mms, og en lille knap for at downloade den - men det hjælper ikke at trykke på knappen.
Der går så 24 timer, hvorefter jeg får en sms om at jeg har modtaget en MMS og kan se denne på 080/semms." rel="nofollow">080/semms" target="_blank" rel="nofollow noreferrer">http://mms-email.info:8080/semms.

På min gamle telefon fik jeg ikke den første besked, men derimod kun sms'en 24 timer efter jeg skulle have modtaget mms beskeden.

Det underlige er, at ikke nok med at jeg har skiftet telefon undervejs for at prøve at komme problemet til livs, jeg har altså heller ikke været inde og pille ved noget, siden det har virket.

Jeg har flere gange, på både min gamle telefon og min nye, fulgt guiden for manuel opsætning af mms, og havde held med at modtage en enkelt mms på min gamle telefon, før den så var gal igen, og den næste ikke gik igennem.

Min nye telefon kan nu heller ikke sende mms - den står bare og arbejder, uden at komme videre.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)