Svar

opsagt abo ?

• kfj
  • Deltager
  • 1 kommentar
hej,  har nogen en ide om hvor/hvordan man kan komme ud af sit abbonement ?

opsagde for 3 måneder siden, og ganske som jeg næsten forventede, så har jeg fået et nyt

opkrævning for 3 måneder, selvom jeg har fået en kvittering for opsigelsen !

ganske symptomatisk for TDC at have INGEN / NADA styr på helt almindelig forretningsgang

fuldstændig forventet, desværre !

Karsten

icon

Bedste svar af Stefan 29 december 2014, 15:09

Hej kfj

Det lyder ikke alt for godt. Hvis abonnementet er opsagt, burde der ikke komme yderligere regninger.

Det er en rigtig god idé at kontakte vores kundeservice i sådan en situation, så det vil jeg foreslå, at du gør. De kan kontaktes her: http://tdc.dk/kontakt/

/Stefan

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej kfj

Det lyder ikke alt for godt. Hvis abonnementet er opsagt, burde der ikke komme yderligere regninger.

Det er en rigtig god idé at kontakte vores kundeservice i sådan en situation, så det vil jeg foreslå, at du gør. De kan kontaktes her: http://tdc.dk/kontakt/

/Stefan

Fortvivl ikke, Karsten. Sådan ER det bare hos TDC, som du jo også selv er inde på. 

Jeg troede, at jeg havde en aftale med en fra klageafdelingen om at vedkommende ville sende mig en ny slutopgørelse inden jul, hvor den så skulle betales  i ugen efter jul. 

Jeg har ikke set skyggen af en mail fra vedkommende endnu, men det er jo også kun 14 dage siden jeg lavede den aftale.  Det værste er sgu næsten at hvis jeg ikke får den, kommer der vel en rykker, med et gebyr som jeg ikke har til sinds at betale. og så ryger jeg vel i ribers, for første gang i mit liv.  

OM jeg begriber, hvorfor der loves at sende en mail med beløb og et gironummer, og så sker der ikke en skid.  Godt jeg ikke har sådan et rod i min økonomi.

Nå det kan jo også være, at den sidste slutopgørelse er ædt af TDC.  Håbet er lysegrønt, siges der. Overrasket humørikon

ps. En af mine gode venner, har også lige flyttet alt fra TDC, og det kan vel ikke forbavse dig, at også der - var der et ringeri mellem min ven og TDC i over en måned - før det hele var bragt i orden. 

pps2. i den sidste slutopgørelse, bør være en sms-takst til Kraftens bekæmpelse på 150 kr. men det er da sidste gang, at jeg gider støtte på den måde, når der går så lang tid med at få betalt for sådan en sms.
hej StefanK og MajaH,  fik snakket med en frisk kundemedarbejder, - Michael - han opfattede hurtigt bøvlet og har vist løst det,  fik en mere opsigelse, så må vi se  Glad humørikon

undrer mig bare over at der ikke er mere check på det ? ,  hvis den ansvarlige på min arbejdsplads var så utilstækkelig blev vedkommende ret hurtigt smidt ud 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)