Ophævelse af viderestilling, mobil til mobil

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej Forum

Jeg har et problem som jeg håber, at jeg kan få jeres hjælp til.

Jeg har fået en Galaxy Note 3 med et Call Me abonnement i gave.

Telia har en dårlig eller slet ingen dækning i mit område. Min egen mobil er i TDC og her er der fuld tryk på signalet.

Jeg har lavet viderestilling fra mit TDC mobil nummer og til Call Me mobilnummeret da Note 3 er lidt mere lækker end min gamle Galaxy Gio.

Nu vil jeg gerne ophæve den viderestilling, som er lavet på min Gio og til Note 3.

Simkortet på mit TDC nummer er ændret til et microsim, inden viderestilling til Call Me nummeret blev ophævet.

Hvor finder jeg det sted, hvor jeg kan ophæve den viderestilling og igen få fuld adgang til et mobilnet der virker?

For Telia/Telenor DET duer ikke.

Håber i kan hjælpe.

Mvh JB8740

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Mener der er enten

#21#

eller 

#22#

Det betsemmes af hvilken vidersilling du har valgt...

Ingen af koderne virker.

Der er stadig viderestillng på :-(.

Jeg prøver TDC-Butik men tak for svar.

Hej

Har den omvendte problemstilling - hvordan fik du lavet viderestilling fra din TDC mobil til din Call Me mobil?

Mvh. Tom

Hej Tom

Du går ind i indstillinger på din smartphone.

Derefter ind i Enhed, Opkald. Ned i Telefonsvarer, Indstill. for tlf.svarer. Tryk på Telefonsvarer og indstil det nummer du ønsker viderestilling til.

Håber du kan bruge og undskyld det sene svar.

Mvh

8740

Hej

Tak for svar men det er nu den omvendte problematik viderestilling fra TDC mobil - det eneste jeg kan finde på mobilen er "telefonsvarerserver" ikke noget med videre stilling på min telefon 40364285 - hvis jeg skal ind på server har jeg brug for navn og central-adresse!

Mvh. Tom

Hej igen

Det var også det jeg gav dig svar på.

Fra TDC mobil til Call Me.

Men er det en IPhone du har, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Med venlig hilsen

8740

Hej

Nej det er en gammel Samsung C3050 og der står kun det som jeg tidligere har beskrevet.

Ton.

Hej igen Tom

Jeg kender ikke lige den specifikke Samsung model.

Men hvad siger Samsung selv?

Mvh

8740

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8