Nyt simkort aktivering, hvem står for det?

Jeg har bestillt of fået et nyt simkort for min mobil, og i dag holdt mit gammelt kort op til at fungerer. Men når jeg indsætter det nyt i telefonen, tænde for den, og efter indtastning af min pin kode, så siger det at "Sim card registration failed". Fra denne forum har jeg læst at det betyder at TDC ikke har registreret eller aktiveret det nyt kort. Hvem så stå for det? Skal jeg laver noget? Eller burde TDC gøre det automatisk? Jeg synes det er ærgerligt at det nyt kort ikke aktiveres sammetidigt med at det gammelt inaktiveres.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej steve_i

Jeg ved ikke så meget om aktivering af simkort, men i dette link står der måske noget du kan bruge.

Se link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33634

hilsen Bente

Tak for det! Lyder som om TDC burde have gjort det og måske kommer det snart. 

Men nu et andet sporgsmål, jeg kan nu godt se at PIN og PUK koden medfølger det nyt Simkort. Og så er jeg lidt forvirret. Min telefon tændes med min gammel PIN kode (som er også fint med mig da jeg kan bedre huske den) men ikke med koden som er kommet med det nyt simkort. Hvordan skal det så hænger sammen? Skal telefonen laves om til den nye kode for at kunne få gang i simkortet? Tror ikke jeg kan huske hvordan Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej steve_i

Angående dit sidste spørgsmål må jeg melde hus forbiTrist humørikon, det har jeg slet ikke forstand på, men jeg er sikker på at der sidder andre derude som kan hjælpe dig.Glad humørikon

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P