Ny pinkode ved brug af puk-kode - accepterer ikke den nye pinkode


Hejsa,

Jeg har netop benyttet min PUK kode, da jeg havde glemt pinkoden til mit nye abonnement. PUK-koden fik jeg hentet fra selvbetjening. Når jeg taster puk-koden, beder telefonen mig om at skrive en ny pin-kode, samt at gentage den. Når jeg gør dette, hopper den tilbage og beder om PUK-kode igen. Jeg har nu prøvet 5 gange, og har 5 gange igen.

Selvbetjening siger, at mit nye abonnoment er aktivt, og har ligeledes fået bekrætet dette via kundeservice.

Jeg har en Samsung Galaxy 3s.

Hjælp!

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej KasperR

Jeg kunne se, at du ikke havde fået et svar.

Det lyder meget underligt. Det skulle umiddelbart kun kunne ske, hvis man taster forskellige koder, men det lyder ret usandsynligt i det her tilfælde.

Jeg har et enkelt løsningsforslag, som jeg håber gør en forskel. Prøv at sæt dit SIM-kort i en anden telefon og se, om du oplever det samme der. Det er muligt, at du har mere held med det. Glad humørikon

/Stefan

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)