Svar

ny mobilmast

Hej TDC

Om kort tid bliver mine 4 mobil abonnementer flyttet til TDC igen efter 6 md hos en anden udbyder. I den tid vi har været væk fra TDC er der kommet en TDC mast i vores by, kan i se om det er GSM eller 3G som i har sat op ? Tvivler på at det er 4G Glad humørikon Glad humørikon Glad humørikon

Masten står på adressen Hovedgaden 21, Snogebæk, 3730 Nexø

Med venlig hilsen
Jan kofod
icon

Bedste svar af Ulf 20 august 2013, 14:24

Hej igen,

Jamen det var da så lidt - velkommen tilbage og god fornøjelse Glad humørikon

/Ulf

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Jan,

Godt at høre, at du er ved at skifte tilbage til os - vi ser frem til at "se" dig igen Glad humørikon

Vi har vist skrevet sammen et par gange før om samme emne, og jeg er glad for, at dine dækningsforhold ser ud til at have ændret sig. 

Inde på http://www.mastedatabasen.dk/VisKort/PageMap.aspx ser det ud til at vi har idriftsat en 2G-mast på Hovedgade, og at vi er i gang med at implementere en 3G-mast. Der står dog ikke noget om 4G.

Men! Inde på vores eget dækningskort (http://tdc.dk/daekning) har vi "dækket" hele Snogebæk i både 2G, 3G og 4G, så det er hvad jeg ville gå ud fra, hvis jeg var dig. Der kan nemlig godt være lidt forsinkelse i at data fra mobilselskaberne bliver opdateret på mastedatabasen, som i øvrigt ellers er et glimrende værktøj til at få et fingerpeg om hvad der er på bedding.

Jeg håber, det hjalp lidt Glad humørikon 

/Ulf

Ja det er rigtig nok at vi har skrevet sammen tidligere og det var ikke med vores gode vilje at vi måtte sige farvel til hindanden Glad humørikon men jeg har holdt øje med jer og da jeg så kranen rejse masten hjemme fra haven blev jeg glad for så havde i jo lyttet på mig :-):-) jeg bemærkede også at på mastedatabasen står der 2G men jeres dækningskort viste noget andet og tænkte også at der kunne være en hvis administrations tid på mastedatabasen. Tænkte så at du sikkert havde et nummer til teknikerne som må vide hvad der er sat op i masten, ville dog undre mig hvis man ikke som minimum satte 3G op
Omdømme 3
Hej igen,

Jeps, jeg glemte selvfølgelig at skrive, at når vi sætter en ny sender op, så sætter vi en "alt-i-én"-sender op - dvs. at antennen både kan sende 2G-, 3G- og 4G-signaler ud. Det er ikke altid sikkert, at vi tænder for 2G i senderen (hvis området f.eks. i forvejen er dækket ind af et 2G-signal), men der vil som minimum være 3G, og stort set altid også 4G.

Det ser altså ret godt ud for jer, og ifølge vores dækningskort er der godt gang i senderen allerede. Hvis du vil være 100% sikker, kan du give en kop kaffe til en ven med Telmore/TDC/Onfone på mobilen og tjekke 3G-dækningen ud.

/Ulf
Det er bare så dejligt, vi glæder os og venter med spænding på at vores TDC simkort kommer
Endnu engang TAK
Omdømme 3
Hej igen,

Jamen det var da så lidt - velkommen tilbage og god fornøjelse Glad humørikon

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@