Nokia lumia 920 - ingen data tæller

Jeg har en Nokia lumia 920 m. windows phone 8...

En dejlig smart phone, men der er noget der er knap så smart! Jeg har ikke overblik over mit dataforbrug, hverken på¨telefonen (ingen app er tilsyneladende lavet til dette). Men hvad der undrer mest er at man under forbrug på "Mit TDC" heller ikke kan aflæse forbruget af data, selv om TDC sender mig en SMS når jeg har nået loftet for forbruget. Er det mig der er tosset eller Microsoft eller TDC.

Mange hilsner

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

hent app Tæller under kun for nokia Blinkende humørikon

Ja jeg kan stadigvæk ikke finde nogen tæller
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej turtle1701

Jeg har fundet noget her, som du muligvis kan bruge, kan desværre kun finde det på engelsk.

Se link:  http://store.ovi.com/content/104911

hilsen Bente

ps. jeg kan ikke finde din telefon på siden.

Der er en anden her:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.roysolberg.android.datacounter&hl=da

Du kan også selv prøve at google data counter widget, der kommer mange svar op, dog er alle på engelsk.

Den var desværre til Android telefoner.

Nokia Lumia 920 er en Windows phone 8 telefon

Omdømme 3

Hej igen

Hehe ja det var jeg ikke klar over, har ikke en selv, men ville da lige prøve at hjælpe dig.

Når jeg googler kommer der en del ting op, bla. noget der hedder data sense, jeg smider lige et link ind, så kan du nærlæse det.

Se link: http://www.windowsphone.com/da-dk/how-to/wp8/start/use-data-sense-to-track-data-usage

hilsen Bente

Ja men Data Sense kan af uransagelige grunde ikke bruges i Danmark.... Der blev slået gevaldigt på tromme for den i efteråret, men siden har der været helt død omkring den - Tjah???

Omdømme 3

Hej turtle1701

Tjah!!! så må jeg opgive ,er løbet tør for googlesvar, ærgerligt at sådan en lille ting som datatæller ikke er tilgængelig på en telefon som din. de kan da udvikle alverdens smarte apps. så hvorfor så ikke lige en der virkelig kunne bruges til noget fornuftigt, ja jeg spørger bare.Humørikon frustreret

Nå det kan være der kommer en sådan app. på et tidspukt, men det løser ikke dit nuværende problem.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Sorry jeg har en Nokia 800 med 7.8 og der er en app som hedder tæller... Den er nok ikke til win 8 endnu..
Davs ved ikke om dette opfylder din krav

Indstllinger/Mobildata/Sim-applikationer ( helt ned)/ HER2help ( dette står på min telenord) Så skulle der gerne komme mulig hedder oppe?? EVT SALDO OPLYSNING og en masse andet .....Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Efter opdateringen, der er kommet til alle Lumia modellerne, er det nu muligt at bruge data sense.

God dag til jer alle.

Hilsen Martin 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Du har sikkert fundet løsningen på data tælleren i mellemtiden, men hvis ikke, så kan jeg fortælle dig, at der for et par uger siden var en større software opdatering til Lumia 920, hvor bl. a. app'en Data Sense blev installeret og fastgjort automatisk til forsiden. Smart tilføjelse med alle de detaljer du ønsker at få vist.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)