Svar

nokia lumia 610

Hej jeg har fået en lumia 610 men kan ikke ændre sprog til dansk der er kun engelsk spansk og fransk som sprog alt anden har jeg kunnet ændre til dansk men ikke sprogeet og under opsætning af ur og dato kan jeg heller ikke finde danmark/københavn. 

kan jeg få et app eller andet så jeg kan ændre det ?

Jeg er ny bruger af smartphne og er totalt blank på det område 

icon

Bedste svar af tigerdyret2301 26 marts 2014, 17:05

NOPE det kan man ikke

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

swipe til siden

rul ned til indstillinger

vælg tastatur

Der kan du krydse de sprog du vil ha frem

Under dato og tid skal den bare stå til automatisk ellers skal den så på amsterdam/berlin

Hvis menu sproget drille skal du ha den opdateret...
Der skal du bruge ZUNE

Men det kan du læse meget mere om her..
http://www.windowsphone.com/da-dk/how-to/wp8

Jeg har indstillet mit tastatur til dansk og jeg må prøve om jeg kan opdatere så jeg kan få det sprog på dansk jeg kan ikke få andre sprog frem end de 3 tidligere nævnte 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Vil du lige skrive om en opdatering/gendannelse har hjulpet... Når du får prøvet.. Blinkende humørikon

så fik jeg opdateret zune via min pc og min telefon er opdateret med der er stadig kun engelsk, fransk, spansk under sprog i mine indstillinger alt andet er så jeg kan sætte det til dansk men ikke sproget på telefon menuen.

i mine system settings og jeg går under region og language kan jeg sætte region til dansk men ikke language der er kun de tre sprog at vælge imellem stadig. 

Omdømme 2

Hej

Så fandt jeg den rigtige fremgangs måde..

1. Glid til venstre på Startskærmen.
  2. Tryk på Indstillinger > sprog+område.
  3. Tryk på feltet Telefonsprog og vælg det sprog, du ønsker.
  4. Hvis du bliver bedt om at hente sprogfunktionerne, trykker du på ja.
  5. Tryk på genstart telefon for at gemme ændringerne.
Hvis du ikke kan dette er det en med stor sikkerhed en udenlansk mobil du har fået fat i..

Hvis det er det skal det flash ny software Trist humørikon

okay og hvordan kan man ændre softwaer? og du ser ikke glad ud for det

Omdømme 2

Hej
Det vil jeg ikke råde dig til selv at gøre men sende Den ind Trist humørikon
Man kan gøre det men tag at Google det.. Men hvis det går galt er den død Trist humørikon og Det vil jeg ikke være skyld i.
Tak jeg ville ikke give dig skyld for noget hvad hedder det software den skal have? Så kan jeg få det undersøgt
Omdømme 2

Hej igen

Skal lige bruge hvilke land den er fra eller er det svært at finden det rigtige prg. Eller skal jeg bruge serie nummeret på den men det kommer til at tage lidt længere tid da det er svært at søge på imei nummer

Hvis mobile evt skulle være "varm" vil den under alle omstendigheder dukke op under microft's finde it og de reg imei nummer...

Kunne man selv ændre rm kode på lumia så den bliver dansk?
Omdømme 2

NOPE det kan man ikke

Kan man ikke ændre noget så display sproget kan blive dansk?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)