Kan Nogen hjælpe os. TDCmedarbejderne ved ingenting


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvad vil I anbefale at vi gør? Kan I hjælpe os. Vi har haft mærkelige problemer i forbindelse med oprettelse af abonnement. Det her er sket mandag den 23.02 - mandag den 02.03:

Vi glædede os til en samlet og nem løsning af TV og mobiler. Men det blev ikke nemt. Vi taler stadig med nye medarbejdere. Og de ved ingenting, så de starter forfra. 

For en uge siden lukkede TDC for vores mails og alle telefoner. 12 timer senere kom montøren og halvden af TVpakken virkede. Min mobil virkede, fordi den var koblet op på mit gamle selskab. Vi havde kun fået 1 simkort med posten. Tur til TDC-butik førte til 2 nye SIMkort. Det ene virker i den anden mobiltelefon. Vi har rykket 2 gange om dagen hele den sidste uge. I weekenden er der ingen medarbejdere. Hvis I var os, ville I så bare give op - eller har i en en kontaktadresse/ telefonnummer, hvor man kan få hjælp. Vi har en uge tilbage til at fortryde hele abonnementet. 

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)