Svar

Mobiltid optankning online

Trist humørikon Nå nu fandt jeg endelig ud af, hvordan jeg skriver et indlæg    !!!

Til TDC, jeg har fået et brev fra TDC med mit mobilnummer og en pinkode, hvor I takker for min tilmelding til Mobiltid optankning online, og I skriver, at jeg skal gå ind på en side, hvor jeg skal logge ind med mit mobilnummer og pinkoden. VIS mig venligst DEN side og IKKE nogle underlige link, VIS mig DEN side, hvor jeg skal indsætte min pinkode, JEG KAN IKKE finde den. TDC sucks, som næsten altid :(

icon

Bedste svar af Circeline 12 maj 2014, 05:39

Blinkende humørikon Det var da så lidt

Se original

6 Kommentarer

Jeg ved ikke hvordan jeg kan skrive et nyt indlæg ????? derfor skriver jeg her - til TDC, jeg har fået et brev med mit mobilnummer og en pinkode, hvor I takker for min tilmelding til Mobiltid optankning online, og I skriver, at jeg skal gå ind på en side, hvor jeg skal logge ind med mit mobilnummer og pinkoden. VIS mig venligst DEN side og IKKE nogle underlige link, VIS mig DEN side, hvor jeg skal indsætte min pinkode, JEG KAN IKKE finde den. TDC sucks, som næsten altid Trist humørikon

Hej Circeline

Jeg har samlet dine indlæg til din egen tråd. 

Da du er ny, har du klikket på knappen "Start her" på forums startside, og derfor ved du også at dette er et kundeforum og at du skriver som anonym kunde her i forum.

Vi er andre kunder der forsøger at hjælpe, og vi har ikke adgang til din selvbetjening, og kan derfor ikke vise dig hvordan din side ser ud, hvis det altså er en side i selbetjening du er blevet henvist til.. 

Da du ikke vil have at jeg sætter link til dig, på en evt. tdc-side med vejledning, og du ikke har sat linket til den side  tdc henviser dig til, kan jeg desværre ikke hjælpe dig yderligere, da jeg ikke kan forklare hvordan den side ser ud, som tdc, har anbefalet dig at gå ind på.  

Jo men tak for forsøg på at hjælpe mig. Jeg må hellere ringe til TDC. V.h. Circeline

Lidt mere svar: Jeg har ringet til TDC, de siger jeg skal smide brevet væk, det var noget nyt de prøvede, som de har opgivet igen. Bare tank online på sædvanlig vis, sagde de.

Tusinde tak for din tilbagemelding, Circeline. Glad humørikon

Blinkende humørikon Det var da så lidt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)