Svar

Mobilt bredbånd

Det er jo med nogen undren, at mit mobile bredbåndsnummer er oplyst  både på Internettet og de trykte bøger???? Hvordan havde man forestillet sig at folk skulle kontakte mig?

Vigtigst: Hvordan får man det fjernet??

Man kan åbanbart ikke maile til TDC?

icon

Bedste svar af Ulf 23 september 2014, 15:33

Hejsa,

Det er selvfølgelig lidt underligt, at dit mobile bredbåndsnummer optræder i telefonbogen Glad humørikon

Alle mobile bredbåndsprodukter fra TDC er som udgangspunkt er sat til at være hemmelige (eller "udeladte", som vi kalder det). Hvis nummeret derfor ikke er udeladt, tyder det på at der enten er sket en fejl i systemet, eller at der ved bestilling er fjernet et kryds (formentligt også ved en fejl). 

Når du bestiller mobilt bredbånd online, skal du dog selv tage stilling til om nummeret skal være hemmeligt eller ej på et tidspunkt i bestillingen, så dét kunne også være en forklaring.

Hvorom alting er, så er det heldigvis ret nemt at rette op på. Du skal blot henvende dig til vores kundeservice og bede om at få nummeret udeladt, og så skal vi nok sørge for at det forsvinder Glad humørikon

(I den forbindelse bør du være obs på, at fra vi sætter X ved "udeladt" i vores systemer kan der gå et stykke tid før ændringen slår igennem hos de eksterne sites).

/Ulf

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Henrik_E

Hvis du vil have Telefonnumre fjernet fra telefonbøger / opslgssider, skal du kontakte de sider/bøger hvor du vil have det fjernet. Det er ikke TDC, der som i gamle dage, udgiver de telefonbøger, eller internetopslag. Glad humørikon

Hilsen

Brian

De må jo ligesom få numrene et sted fra?

Man kan da ikke forlange at kunderne skal sidde og surfe Internettet igennem for at tjekke hvor ens numre ligger, om det er de rigtige numre?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg mener kun at du kan få fjernet dit nummer via TDC hvis det er Hemmeligt nummer. (eller mere... så SKAL de meddele telefonbøgerne at det er hemmeligt nummer, og det ikke må listes)

Mit forslag er ring til TDC og hør, hvorfor de afleverer dit nummer til telefonbøgernerne, når det nu kun er data Blinkende humørikon Her i Forum er det Kunder der hjælper Kunder, og vi har ikke adgang til dine oplysninger.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Det er selvfølgelig lidt underligt, at dit mobile bredbåndsnummer optræder i telefonbogen Glad humørikon

Alle mobile bredbåndsprodukter fra TDC er som udgangspunkt er sat til at være hemmelige (eller "udeladte", som vi kalder det). Hvis nummeret derfor ikke er udeladt, tyder det på at der enten er sket en fejl i systemet, eller at der ved bestilling er fjernet et kryds (formentligt også ved en fejl). 

Når du bestiller mobilt bredbånd online, skal du dog selv tage stilling til om nummeret skal være hemmeligt eller ej på et tidspunkt i bestillingen, så dét kunne også være en forklaring.

Hvorom alting er, så er det heldigvis ret nemt at rette op på. Du skal blot henvende dig til vores kundeservice og bede om at få nummeret udeladt, og så skal vi nok sørge for at det forsvinder Glad humørikon

(I den forbindelse bør du være obs på, at fra vi sætter X ved "udeladt" i vores systemer kan der gå et stykke tid før ændringen slår igennem hos de eksterne sites).

/Ulf

Jeg tager fat i TDC og får det fjernet.

Tak for svarene, så blev det løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8