Mobilnet

Fortryder bittert at jeg sagde ja til at gå over til TDC mobil. Har en iPhone 5s, og den er næsten på edge hele tiden. Lige meget hvor jeg befinder mig. Deres 3G og 4G er mildest talt elendigt. Og kan ikke forstå at Danmarks største mobilselskab skal være så dårligt. Jeg kører hver dag fra Solrød til Tårnby, og flere gange går den på edge. Og i Tårnby hvor jeg arbejder, kan jeg dårligt nok ringe op fra min mobil.

2 Kommentarer

Jeg har præcis samme problem. Jeg har også en iPhone 5s og den er på edge alle vegne, mange steder i centrum i København, Ballerup, Vallensbæk, Rødovre, Frederiksberg og mange andre steder. Jeg kommer fra Telenor, hvor jeg havde en iPhone 5 - der var 4G dækning stort set over alt, og de få steder der ikke var 4G var der 3G, stort set aldrig edge. Jeg er mildest talt skuffet over TDC's dækning - den er faktisk så elendig at jeg må formode at der er tale om en fejl! Jeg håber meget på et svar fra TDC på disse indlæg, det kan simpelthen ikke passe at TDC er så meget dårligere end 3, Telia og Telenor!
Jeg har samme problem. Perfekt 3g/4g dækning med 3/Oister i hele Danmark.

Med TDC på de samme telefoner er der Edge overalt, dog med ganske få undtagelser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)