Mobil til fastnet

Jeg syntes efterhånden det snart ikke kan være lovligt med den form for forskels pris som vi ser mellem det, at ringe fra fastnet til mobil nu snart 1,10 pr min. Og hvorfor siger jeg det, jo af den simple grund, at man ikke længere har en jordisk chance for, at gennemskue om hvad type tlf man ringer til - før i tiden fremgik det da visse nr kun kunne være mob, nu kan folk også vælge at få deres fastnet nr overført som deres mob. nr. Og selv når man ringer til virksomheder hvor man tror man ringer til en omstilling og derved et fastnet nr, så er det ofte i stedet et mob. nr man ringer til med den konsekvens af dyre regninger som man ikke havde en chance for, at hindre. Der er stadig mange i dette land som stadig har så dårlig mobil signaler at man er nødsaget til, at have en fastnet der er også mange ældre som slet ikke er i stand til at håndterer en mob som også har speciel fastnet telefoner, eller også hvis man som jeg har familie i Frankrig hvor jeg sjovt nok kan ringe til for 7 øre i min fra fastnet, men skal jeg ringe til mine brødre her i danmark koster det mig 1.10 - Det her må der snart findes nye løsninger for, jeg håber at teleselskaberne må indse at der virkelig er grobund for nye løsninger til disse problemmer, ellers må de til tegnebøgerne og sørge for vi alle i dette land har lige god dækning på vores mobiler.

Chanie 08

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8