Svar

Mobil "Ingen Dækning"

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg sidder på Sejerø uden dækning på mobilnettet. Ikke så godt når det er den eneste direkte livline til resten af verden. Har ikke fastnet telefoni, men dog fastnet internet. Intet sted på TDC's driftinformationsside fremgår det, at der er et problem, og tilsyneladende undgår man behændigt, at kunder kan fejlmelde på siden. JEG KAN JO IKKE RINGE! Hvordan pokker fejlmelder man i denne situation? At sende en mail til TDC er jo ikke lige noget der går igennem her og nu.

Ole M.

icon

Bedste svar af Olem 11 juni 2014, 20:15

Hej,

Sejerø har igen mobilforbindelse til omverden, på trods af, at TDC siger de ikke har kendskab til nogen problemer.

Jungletrommerne går jo, og ingen jeg har talt med har kunnet anvende deres mobiltelefoner på Sejerø i over et døgn.

Det er så det, men det er komplet og totalt umuligt at komme i forbindelse med nogen hos TDC hvis ikke man har en telefon. En mail besvares først flere dage efter.

Men tak for dit svar, og lad os sige at problemet er løst, vi kommer nok ikke videre.

Mvh. Olem

Se original

2 Kommentarer

Hej Ole

Jeg vil gerne indrømme at dette er et skud i blinde, men prøv lige at se denne side:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kont_fejl

Jeg ved ikke om det er noget du kan bruge. 

Hej,

Sejerø har igen mobilforbindelse til omverden, på trods af, at TDC siger de ikke har kendskab til nogen problemer.

Jungletrommerne går jo, og ingen jeg har talt med har kunnet anvende deres mobiltelefoner på Sejerø i over et døgn.

Det er så det, men det er komplet og totalt umuligt at komme i forbindelse med nogen hos TDC hvis ikke man har en telefon. En mail besvares først flere dage efter.

Men tak for dit svar, og lad os sige at problemet er løst, vi kommer nok ikke videre.

Mvh. Olem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P