mms til og fra østrig

• Deltager
  • 4 kommentarer
hjælp. jeg kan ikke sende eller modtage mms fra Østrig, har ingen problemer med feks. Sverige?

7 Kommentarer

• Flyttet løsningsindlæg til hovedspørgsmålet. /MajaH
Jeg har endelig i dag fra TDC fået forklaring på, hvorfor jeg ikke kan sende mms til Østrig, hvor jeg har en del af min familie, og ej heller modtage dem - jeg har gennem mindst de sidste 6 år prøvet at få en forklaring, uden held.

Svaret er: TDC har ikke nogen aftale med Østrig, kun med Norge, Sverige og Schwitz?? Derfor kan min mand, når han opholder sig udenfor Danmark og Sverige ( han er sømand) heller ikke sende og modtage mms.

Helt ærligt, vi lever i 2013 - og jeg har erfaret at alle andre i min familie og vennekreds - de har selvfølgelig ikke TDC - ikke har nogen problemer med at sende mms til udlandet.

Øv hvor er det ærgerligt - da jeg ellers er super glad for mit abonnement hos TDC - men nu vil jeg alvorligt overveje at skifte udbyder

Hej Sissi

Jeg har flyttet dit indlæg.

Prøv at klikke på "Accepteret som løsning" ud for dit indlæg.

Jeg synes det er for dårligt at TDC som er et så stort selskab, at de ikke har mms aftaler i hele europa, jeg har måtte skaffe mig et ekstra abonnement i Bibop for at kunne sende mms til min moster i Wien, øv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

For det første er det noget pjat at du igen åbner en tråd om emnet - det gjorde du også den 13/7.

For det andet er den noget sludder at man ikke kan MMS'e til Østrig. Der er aftaler med:

Mobilkom Austria AG & CoKG (A1)

T-Mobile

Orange

hutchison 3G

Og det virker fint. Har selv brugt det. Så hvad du har fået at vide og af hvem - det ved jeg ikke.... Men det er ikke korrekt at der skulle være noget problem.

Vh

Peter

Ja du kan da synes hvad du vil, fik af Tdc at vide at årsagen var at de ikke havde aftaler med Østrig. Iøvrigt er orange blevet til 3mobil som min moster havde og har, stadig ingen mulighed? Så kan du få det til at fungere må du gerne fortælle hordan, og tak ingen hån. Venligst
Hej

Nu har jeg igen, flyttet dine indlæg til samme tråd. Glad humørikon

Der er ingen der håner nogen som helst i denne tråd, men der er en dygtig bruger der har svaret dig og gjort dig opmærksom på, at når du spørger om samme emne igen og igen, skal du skrive i den tård du allerede har oprettet om emnet. 

Det giver et større overblik for dem der måske har en løsning. Det er også muligt at klikke accepteret løsning ud for dit eget svar, son jeg allerede har gjort dig opmærksom på.  

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har aldrig brugt nogen specielle krumspring for at få det til at virke til Østrig....

Så det bedste svar jeg kan give, er at du skal benytte en standrdopsætning som du benytter til alle andre. Men du skal selvfølgelig være sikker på at abonneneten i Østrig har et abonnement der gør at det er muligt at modtage MMS. Men det har hverken du eller TDC indflydelse på.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)