MMS

• Fjernet Camufleret link i indlæg, så det viser det oprindelige. Linket er fra TDC /MajaH
Jeg har modtaget nogle MMS der kom fra en veninde, men de kom ikke fra min veninde, fordi jeg spurgte
til hende. Jeg har set på internet at det måske er en virus. MMS sagde at jeg har en MMS fra min veninde, der viste som kom fra min veninde mobil, min mobil som brugernavnet og en kodeord. Her er hjemmeside
http://mms-email.info:8080/semms/common/retrievepwd.jsp

Jeg har set i Mozilla at hjemmeside IP er Danmark, 62.135.176.187 TDC Data Networks.

Det er noget fra TDC?  

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

TDC's find mms ser sådan ud

080/semms/" target="_blank" rel="nofollow noreferrer">http://mms-email.info:8080/semms/

Linken og sidene ser næsten ens ud men jeg ville passe på med at åbne dem

Mit problem er, at hverken min veninde eller jeg bruger TDC!

Jeg vil have selskab give et svar på dette, fordi jeg find ud af, det kommer fra TDC!

Det betyder, at måske nogen hack TDC server, skabe den hjemmesidder og er det virksomhedens ansvar at tage affære.

Det kan være meget dumt for mig at gå til politiet siger, at jeg modtog MMS fra en hacker, fra TDCs servere. Det er bedst, at selskabet løse problemet.

Det der er sket for lang tid siden, og har læst om mange mennesker med samme problem fra forskellige mobiltelefon selskaber.
Hjemmesiden har skjult IP, og det er svært at spore, men jeg kunne.

Mariauff skrev:Jeg vil have selskab give et svar på dette, fordi jeg find ud af, det kommer fra TDC!

Hej Mariauff

Det får du svært ved, når dette er et brugerforum, hvor vi brugere hjælper hinanden.

Tigerdyret2301 har givet dig et godt bud, og da du har sat et tvivlsomt link i dit første indlæg, som uforsigtige brugere af forum kan klikke på, går jeg ind og camuflerer det. 

Måske er der en TDC-ansat der ser dette, men det sikreste du kan gøre er at kontakte kundeservis, hvis du gerne vil have et svar fra TDC.

ps. Spørgsmålet har været op her i forum før, og jeg vil forsøge at finde noget om det. Mener at kunne huske det er noget der stammer fra TDC, men er ikke sikker. Link camufleres derfor.

Hej Mariauff

Jeg er kommet til at sylte din tråd og dit spørgsmål.

Det er længe siden jeg fik at vide at linket du har sat øvert i tråden er god nok.

Jeg retter derfor linket tilbage igen så det er klikbart.

Du kan hermed klikke på accepteret løst tråd ud for mit indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)