Kan mit mobilabonnemnt bruges til min nye Ipad?

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg har fået oplyst, at det er muligt at få et ekstra simkort til min mobil, som kan bruges i min Ipad. Hvem ved om det er rigtigt?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Voll

Tak for dit indlæg.

Det er ikke muligt på nuværende tidspunkt, at få 2 simkort til samme nummer ved TDC.

Jeg har sendt dit ønske videre.

Venlig hilsen

Martin

Vil det sige, at jeg har købt en ipad, som jeg ikke kan bruge uden skifte til et andet selskab. Helt ærligt, dte kan da ikke passe.

Har lige set på Facebook, at TDC reklamerer med at man nu kan få op til 3 simkort. Er det i butikkerne nu???

Er det ikke begrænset til at kun dele data - ikke samme nr - dvs sms og opkald er til hver sit nummer.

Hvis det er korrekt forstået, så er det kun en begrænset del af mine egne ønsker til servicen - jeg vil bare have det samme abonemment som jeg ville kunne få hos fx. 3.

Martin I må ligge komme med et bedre svar her, jeg har behov for at vide, skal jeg skifte operatør på samtlige mobilabb. jeg har forbi vi nu skal have Ipad, eller hvad er det du skriver ??

Jeg kan oplyse at jeg til et af mine mobilnumre allerede har et ekstra simkort som sidder i min alarm, så det er jo ikke korekt at man ikke kan, men måske mere at TDC ikke vil ??

Hej.

Jeg vil høre om, det er blevet muligt at få et ekstra simkort i sit abonnement til sin Ipad.

Vh Benny Madsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P