Mistet pinkode

• DJG
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvad gør man en søndag aften når jeg har glemt min pinkode på den nye mobil.. og efter 3 gange låser den og spørger efter Puk kode.. som jeg naturligvis har fået smidt ud. Kom ved en fejl til at slukke mobilen, og havde ikke fået ændret pinkode endnu

7 Kommentarer

Hej DJG

Håber du kan logge på selvbetjening. Der står din puk-kode.

Hvis du ikke kan logge ind, må du ringet til tdc i morgen.

Hej DJG,

Du kan gøre dette på 2 måder. Du kan ringe på 70703030 hvor vi kan udsende et via post til dig, eller du kan tage ned i en TDC Butik og fremvise et billedeID, hvorefter du får den udleveret med det samme.

Daniel-H skrev:
Hej DJG,

Du kan gøre dette på 2 måder. Du kan ringe på 70703030 hvor vi kan udsende et via post til dig, eller du kan tage ned i en TDC Butik og fremvise et billedeID, hvorefter du får den udleveret med det samme.

Hej Daniel-H

Du skriver at der er 2 måder, vil det sige, at den puk-kode trådopretter efterlyser ikke står i selvbetjening hos alle brugere? Overrasket humørikon

Hej MajaH,

Vi har idag stor ny lancering af selvbetjening og vil fra idag af, kunne lade sig gøre på ALLE tdc numre.

Dog har man førhen kun kunne finde sådanne oplysninger på ca 32% af vores mobil abn.

Og da jeg ikke har hendes mobil nummer, kan jeg ikke fortælle hende med sikkerhed at det ville kunne lade sig gøre, eller om det kommer op og køre idag som planlagt.Glad humørikon

Men www.tdc.dk står der en gul tekst, her kan opdateringen følges, pt er den udskudt til 10,30.

(Den planlagte opdatering af Selvbetjening er udskudt. Vi forventer, at Selvbetjening er tilgængelig igen kl. 10.30.)

Hej igen Daniel

Tak for et fedt indlæg, bare ærgerligt at det med de 32 % ikke har været offentlig kendt før nu. Eller det har det måske været?  Den oplysning er jo guld værd, for de brugere der hjælper andre.

Nå det lader jo til, at det nu bliver 100 %, så den lader vi ligge. Blinkende humørikon

redigeret tilført:

Nej en anden bruger har heller ikke en spørgers telefonnummer, så vi skal også gætte os frem. Meget glad humørikon

Hej MajaH,

Jeg vil give dig ret, som kunde kan man heller ikke vide sådan nogle factsGlad humørikon men ja fra idag, "skulle" det gerne være 100%. i hvert fald når hele lanceringen er fuldførtGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)