MEGET UTIFREDS AF TDC

TDC sender opkrævninger uden at sende en faktura. Jeg sender mails til TDC herom, men TDC vælger at ignorere mine mails og sender til mig rykker og trusler med inkassosager i stedet for.

Når man ringer til TDC så møder man MEGET dårlig kundeservice.

Jeg er dødtræt og MEGET UTILFREDS af TDC, og fortryder den dag jeg købte produkt hos TDC.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig. Det er meget beklageligt, at du ikke har fået svar på din mail. 

TDC ønsker at give god kundeservice. Derfor beklager vi, hvis du har oplevet andet. TDC ønsker på ingen måde at true.

Vil du sende en PM til mig skal du klikke her

(Husk aldrig at sende adgangskoder på nettet). 

Du må meget gerne medsende et telefon nummer vi kan ringe til dig på, eller en mail adresse, vi kan skrive til dig på?

Hilsen

Tak for din reaktion.
Jeg sendte PM til dig og afventer behandling af sagen, som jeg håber vil være tilfredsstillende, inden jeg foretager mig yderligere.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har modtaget din PM og jeg ved at du er blevet kontaktet for nuværende.

Håber at det bliver løst tilfredsstillende.

Hilsen

TDC kontaktede mig den 11.12, og vi forhandlede en løsning på plads. Sagen er ikke lukket helt endu, men håber det sker snart. Først når sagen helt bliver lukket, lukkes denne tråd.

Havde TDC orden i sin fakturaudsendelse havde denne konflikt ikke opstået. Min anbefaling til TDC er at forbedre deres systemer og kundeservice så undgår TDC rigtig mange andre utilfredse kunder.

TDC er fuldstændig ligeglad med deres kunder!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)