Master i Nordhavnen?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej TDC.

Har man gjort sig nogle overvejelser omkring opsætning af flere master i Nordhavnen?

Jeg kan se på www.mastedatabasen.dk at der kun er 3 master i Nordhavnen.

Jeg har flere kollegaer der klager over dårligt signal og udfald på signalet.

Der er meget industri herude, ergo mange telefonopkald og så går det jo ikke at folk ikke kan snakke sammen.

Mvh Jonas Hansen

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jonas

Hvis du går ind på denne side http://daekning.tdc.dk/privat.html kan du se, hvordan der bør være dækket. Til højre, oppe over kortet, er der et link "Fortæl os om din dækning", hvor du kan melde ind, hvis der er problemer der hvor du skal bruge din mobil.

Jeg ved fra tidligere, at dem her på forum, som har fået det gode råd at melde ind der, faktisk har meldt tilbage, at de er blevet lyttet til. De udbygger og tuner mobil netværket med et øje til de indmeldinger som kommer på den side.

Vend gerne tilbage her på forum, hvordan det går.

Hilsen

Jeg kan ikke "Fortælle om min dækning" da jeg åbenbart skal være kunde hos jer, den skriver ihvertfald "Ugyldigt nummer" når jeg skal sætte den tegnestift på kortet.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Man kan da ikke klage over dårlig dækning hos hos TDC, hvis man er kunde i et andet firma, så skal man da klage til det firma man er kunde hos.

Mvh

Kim

Nu er det sådan KsNa, at når man kigger på mastedatabasen, så er den nærmeste mast tilsyneladende ejet af både TDC, Telia og Telenor.

Da jeg ikke er klar over hvem der har ansvaret for selve masten, er det nærliggende at kontakte det selvskab som har størstedelen af markedet.

Men nu du er så, kvik...er du så ikke flink at finde mig de master call me køre på?

Det er nemt og svare på for Callme køre på Telias net og hvis de alle 3 ejer den mast så skal du stadig væk henvende dig til dit ejet teleselskab

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)