Svar

Manual til Safir Classic

• Deltager
  • 1 kommentar
Min mor har en Safir Classic som hun gerne vil have lagret nogle numre på. Men manualen er væk og vi kan ikke huske hvordan vi gjorde.

Nogen der kan hjælpe?

mvb Carsten

icon

Bedste svar af S_ren1 7 april 2011, 16:44

Hej CHP

Jeg har gode nyheder - jeg har lokaliseret en manuel til telefonen Glad humørikon

Vil du ikke sende mig en PM (privat besked) med en emailadresse, som jeg kan sende den til. Den fylder cirka 400 Kb og er i PDF-format.

Venlig hilsen

Søren

Se original

7 Kommentarer

Hej CHP

Velkommen til.

Jeg kan se, at andre også har stillet spørgsmål på Google, men tilsyneladende uden at kunne finde svar. Jeg har ligeledes søgt i øst og vest på Google, men jeg kan ej heller finde noget.

Kan du huske, hvor telefonen er købt?

Venlig hilsen
Søren

Jeg tror det er en telefon som er udleveret fra TDC for mange år siden.

Hej CHP

Jeg vil prøve at undersøge, om vi har en manual til den liggende et sted.

Du hører fra mig igen, når jeg ved mere.

Venlig hilsen
Søren

Hej CHP

Jeg har gode nyheder - jeg har lokaliseret en manuel til telefonen Glad humørikon

Vil du ikke sende mig en PM (privat besked) med en emailadresse, som jeg kan sende den til. Den fylder cirka 400 Kb og er i PDF-format.

Venlig hilsen

Søren

Hej Søren

Kan se du har hjulpet Carsten med en manual til safir classic. Jeg har samme problem.

Håber du kan hjælpe her også

per

Hvor finder jeg manual for "Safir Elite" TDC havde tidligere manualer til næsten alt.

Per

Hej!
Min mor har en Safir Classic, fra Ascom som hun gerne vil have lagret nogle numre på. Men manualen er væk og vi kan ikke huske hvordan vi gjorde.

Hvis det var muligt at få manualen som pdf ville det være flot.

Nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen

Henrik 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8