Manglende besvarelse af klage af 18, juli d.å.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har den 18. juli indgivet klage over salgskonsulent Morten, og medsendt skriftligt tilbud fra ham. Efterfølgende har jeg adskillige gange forgæves ringet til Kundeservice med lange ventetider. Og trods adskillige omstillinger - med yderligere lange ventetider - er jeg ikke kommet i kontakt med en medarbejder, der havde uddannelse/ komtence til at kunne hjælpe mig.

Når jeg sender rykker om svar, bliver de hver gang oprettet som en ny klagesag hos Dem, uanset at jeg hver gang henviser til det oprindelige j.nr, hos Dem.

De faktuelle forhold er nu, at vi har været uden fasrnettelefon siden den 8, juli d.å., at jeg er uden svar på min klage af 18. juli d.å., og at jeg har modtaget regning og rykker på "en vare", som ikke er leveret, hvilket jeg

skriftligt har gjort indsielse mod

Jeg synes, at Jeres behandling af mig er  aldeles uacceptabel.

Jeg imødeser at høre fra Dem straks.

Venlig hilsen

Niels D. Hansen

Redigeret af Stefan 160816 - fjernet efternavn

1 Kommentar

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er kunde-til-kunde-forum. Yousee deltager derfor meget sjældent. Kan du ikke fange dem på telefon 70 70 40 40, så prøv med en (form)mail fra yousee.dk eller kontakt dem på deres Facebook væg (hvis du er bruger der), 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)