månedlig abonnemts pris er pludselig steget?

Ifølge første opkrævning via betalingskort er mit abonnement på mobil pludselig steget fra 199 kr til 232.16 kr. Så vidt jeg kan se på jeres hjemmeside er der ingen prisforhøjelser. Det er ikke forbrug jeg betaler for da beløbet der er 0 kr. Abonnementsprisen på regningen er 199 men i højre kolonne opkræves 232,16 kr??????????og i har trukket 232,16 kr på min konto hvorfor nu det det var ikke invitation til tag selv bord!

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Mosekonen

Det er et kundeforum du skriver i så vi kunder kan desværre ikke gå indo g se hvad der er sket. Blinkende humørikon

Da jeg fik min telefon med aboonnement for 1½ år siden, viste jeg også hvad jeg skulle give hver måned i det næste ½ år, og hver måned var beløbene forskellige. Da det ½ år var gået lage jeg beløbene sammen og så passede det sammen lagt.  MEN...

Det er bestemt ikke et ta' selv bord. så jeg synes du skal ringe til regnngsservice og høre hvorfor der er trukket flere penge end aftalen var.   Jeg gætter på at det har noget med datoer at gøre men ved det faktisk ikke. Jeg håber du vil skrive her i tråden, når du har fået en forklaring. 

Hej Maja

Du har nok ret. Perioden er pludselig 5 dage længere end tidligere

Tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8