Lukning af mobiltelefon uden grund

• Deltager
  • 0 kommentarer
Efter 40 års ansættelse i TDC må jeg desværre beklage at jeg har fastholde overfor mine børn at de skal blive i TDC.

Min datters mobiltelefon blev her i weekende lukket uden grund, mandag morgen ringe hun til  MOBIL KUNDESERVICE og hvad sker der, igen ved noget alle er ligeglade og efter  50 minutter i røret hos kundeservice får hun at vide at hun kan slukke for sin telefon og prøve at tænde den igen så vil den virke, men ingen forklaring om årsag INGEN SERVICE.

Nu er det slut hun har nu flyttet til et nyt selskab, og resten af familien vil gøre det samme.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis det kan kurreres ved at genstarte telefonen - så har den garanteret ikke været lukket.

Så har den bare været hoppet af nettet - men det er da telefonens skyld.... Ikke TDC's.

Alternativt kan du gå ind på driftsinformationer, og se om der har været et udfald på nettet i jeres område. I så fald kan det også være nødvendigt at genstarte telefonen, når nettet kommer op igen. Igen - det er noget man oplever med alle selskaber.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)