Lidt Ris

Jeg vil fortælle om en dårlig oplevelse med mit bredbånd.
Jeg har i ca. et år kørt bridge mode på min Asus AC68U Rourter. Jeg kunne selv aktivere den på aktiver mit wifi. Men efter at jeg måtte nulstille min router kom jeg ind på aktiverings siden og kunne ikke aktiverer Min Asus Router, Mega ØV. Men jeg besluttede at give jeres Sagem Router en chance. Den har bare det problem at den fejler i Wifi delen. Jeg har rigtigt mange ting kørende, og det er som om at den ikke kan se 2.4g og 5g som samme net. Eksempel Kodi Remote app virker kun på mobilen hvis mobilen er på 2.4g selvom at kodi medie centret er på kabel lan, Dette giver ikke nogen mening og er klart en fejl i Routeren. Mine Wemo strøm plugs falder også ud af intern netværk men kan remotes fra mobil 4g nettet, heller ingen mening. Så fik jeg sendt jeres nye Sagem 3890 Router for at prøve om den var bedre. Den kan så ikke håndtere min AsusTor Nas og mener at der er for mange porte åbne, jeg mister kontakt til den på intern netværk men kan kontakte den via DDNS adr. WTF
Alt dette har jeg så brugt en måned på (fejlsøgning af jeres udstyr)
Nu har jeg så fået det hele op at køre ved at bruge den gamle Sagem Router, lukke Wifi ned og lade min AC68U køre som acces point og bruge dens Wifi, og bum alting virker igen. Så skulle jeg have den nye Router afleveret til Yousee igen. Jeg må indrømme at jeg var irretabel da jeg afleverede den, og sagde til sælger at det var mega træls og jeres routere er ustabile.
Svaret fra sælger var at Yousee ikke er interesseret i kunder med meget udstyr så som Philips Hue-Wemo-Netatmo-Nas-Tado. Ja jeg ved godt det er meget udstyr men "Internet off Things" eller? 2017 siger året. Er i klar til sure kunder når folk får pakket julegaverne op og kobler dem på nettet?

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +1
Hej Brian,

nu ved jeg ikke hvilken "ny" router du fik, men da vi fik den ny Sagem Fast 3890, valgte vi at deaktivere WiFi og bruge vores egen Apple Extreme til at oprette WiFi+LAN-netværk - med Extreme i Bridgemode. Fungerer upåklagelig med diverse eksterne enheder.

Når det er skrevet, vil jeg også påpege, at "dette er et bruger til bruger-forum", det vil sige, at du ikke kan forvente responce fra YouSee - kun at få sympati for dine problemer fra os andre brugere:-)

Jeg vil rekommandere at du skriver "din ris" på YouSee´s Trustpilot eller Facebook. Der er det søreme fart på YouSee-folket, da det er mere "synligt/offentligt", og de er meget interesserede i, at løse kunders problemer/besvare spørgsmål på en venlig og særdeles effektiv måde.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P