Landsdækkende mobil nedbrud

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hej Alle

Ja, der har været et landsdækkende problem med mobil. Jeg har ledt online og har fundet denne driftinfo på det: http://go.tdc.dk/ocypw

Jeg ville gerne have været ude med driftinfo 23:45. Og det bliver målet i fremtiden, at jeg kan give jer besked her, 5, 10 minutter efter problemet opstår. Jeg får normalt besked når vi har denne form for problemer, men noget er gået galt denne gang.

Også vil jeg gerne undskylde overfor jer, de problemer nedbrudet har givet jer. Der er en, som skal have fat i vagtlægen og det er selvfølgelig noget bras. Husk på, at hvis I står i en nødsituation, kan alle netværk bruges til at ringe 112! Så livstruende situationer, kan I få hjælp til, bare tryk nummeret og ring op, så bruger den de tilgængelige fungerende netværk.

Senere forsøger jeg at vende tilbage med status, hvordan det går med at få besked noget tidligere, hvis det skulle ske igen.

Jeg beklager

Hilsen

23 Kommentarer

Hej!

Jeg kan ikke få nogen tjeneste på min tlf. jeg har prøvet at slukke den og søge efter ny tjeneste men den siger bare at mit sim-kort ikke tillader forbindelse ?

HJÆLP

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre ?

Her for 30 minutter siden ca. mistede jeg signalet til TDC og har siden ikke kunnet få lov til at forbinde til deres master. Har forsøgt at slukke mobilen, tage simkortet ud og ind igen men tror ikke det er der fejlen ligger. Jeg kan jo godt finde 3, telenor, telia og TDC mobil masten, men når jeg forsøger at tilslutte så siger den "kan ikke tilslutte, prøv igen senere" på min mobil. Er der andre end mig som har det problem? Jeg har kigget på deres statusside, men der står intet om hvor hurtigt den bliver opdateret og det er umuligt at sige om der stadigvæk er problemer.

Jeg bor i Aalborg hvis det kan hjælpe.

Mvh. Martin.

Bor i København og mit TDC er også dødt....

Hej martin

Jeg har præcis samme problem, det skete også for ca. en halv time siden.
jeg har ikke nogen ide om hvad man kan gøre, jeg har også prøvet alt men den siger "Dit sim-kort kan ikke få forbindelse til udbyder" eller noget i den stil.

Har også startet et forum omkring det så hvis jeg finder ud af hvad man skal gøre skriver jeg lige.

Mvh. thomas 

Har det samme problem mobil kan ikke kom på tdc net det må have fejl på deres net
Ja godaften.

Jeg har det selvsamme problem et dødt net,det skete omkring 23:40 +- 5min.

Jeg bor mellem esbjerg-ribe.

Nå men vi må se om de fejlfinder inden alt for længe idet jeg venter nogle ret vigtige opkald imorgen tidlig

jeg bor i odense og kan heller ikke få dækning på min mobil

står og skal ha fat i vagtlægen, så det er bare noget rigtig pis.....

bor på østfyn, er onfone kunde (TDC Net)  og der er heller ikke signal Trist humørikon

vi har samme prblem her ved ringe på midtfyn

Bor på Østerbro og ser det samme. Kan godt finde TDC manuelt, men kan ikke forbinde

min mobiltjeneste virker heller ikke. Jeg er i Jylland

Bor i Jylland.. kan heller ikke bruge tdc på mobilen

ja så er der hul igennem ved Esbjerg.Kan i have en rigtig god aften allesammen og sov godt dem der nu skal det

og hul igennem her også.. dejligt, for nu strømmer det ind med fødselsdags hilsner Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Ja, der har været et landsdækkende problem med mobil. Jeg har ledt online og har fundet denne driftinfo på det: http://go.tdc.dk/ocypw

Jeg ville gerne have været ude med driftinfo 23:45. Og det bliver målet i fremtiden, at jeg kan give jer besked her, 5, 10 minutter efter problemet opstår. Jeg får normalt besked når vi har denne form for problemer, men noget er gået galt denne gang.

Også vil jeg gerne undskylde overfor jer, de problemer nedbrudet har givet jer. Der er en, som skal have fat i vagtlægen og det er selvfølgelig noget bras. Husk på, at hvis I står i en nødsituation, kan alle netværk bruges til at ringe 112! Så livstruende situationer, kan I få hjælp til, bare tryk nummeret og ring op, så bruger den de tilgængelige fungerende netværk.

Senere forsøger jeg at vende tilbage med status, hvordan det går med at få besked noget tidligere, hvis det skulle ske igen.

Jeg beklager

Hilsen

Hej..

Bor ved Maribo og der er stadig ingen forbindelse på GSM.

Nogen der har en ide om hvornår det virker igen...?

Kan det virkelig passe at TDC mobil stadig ikke virker? Det er tirsdag og klokken er 20.40.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Heisan venner og moderatore med storhedsvanvid Meget glad humørikon

Kan der bekræftes fra TDC's side at mobil netværket stadig ikke er helt oppe at køre??

Jeg oplever stadig udfald på mobilnettet, uanset om jeg slukker mobilen eller ej..

Befinder mig i det nordjyske

er mobil nettet stadig nede?

nu min tlf ikke virket siden mandag. kan dog ringe og sms ud. men ikke indgående samtaler og sms. må vel snart komme op og kører igen. bor i vodskov ved aalborg

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg oplever stadig udfald efter nedbrudet.

Er TDC ved at få det op at køre eller hvordan??

PLS en eller anden vis TDC fætter eller fætterinde må gerne lige komme med en melding om Det nordjyske område er oppe eller om det bare er mig der er meget uheldig

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

I følge dette kort:

http://daekning.tdc.dk/driftsinfo.html

Skulle der være lidt problemer mellem Ålborg og Frederikshavn, men ellers intet problem i det Nordjyske.

Omdømme 2

Jeg bor mellem hjørring og sæby og har stortset problemer hver gang der tales om nedbrud Trist humørikon

Jeg har brug for meget hurtigt hjælp!!! Jeg kan ikke sms eller ringe og har brugt lang tid på at få det til at fungere. Når jeg prøver at tilslutte til mobile netværk og taster på TDC mobil skriver den

"Kunne ikke tilslutte. Prøv senere".

Nogle der kan hjælpe mig? Måske nogle indstillinger som ikke er rigtige?

Vh Line

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P