Kun nødopkald mulig

Hej. jeg købte ny mobil i går en samsung galaxy s2, den har virket fint, men nu står der kun nødopkald mulig.

kan ikke komme ind på indstillinger eller noget andet Jeg har prøvet at haft den slukket og laddet helt op men det hjælper ikke. Er der nogen der kan give et tip til dette. Hej Pianelly

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg formoder det er en mobil, du har købt i en TDC butik?

Du kan muligvis stå i et område uden dækning, tjek www.tdc.dk/daekning.

Men gider du lige skrive en privat besked til mig, med dit mobilnr og en kort beskrivelse af hvordan du har oplevet det her problem? Så vil jeg gerne lige kigge nærmere på det.

Alex

Jeg har fjernet privat mobil nummer fra indlæg, idet vi ikke ønsker misbrug af vores brugere.

/Patrick, forum administrator.

Hej Igen. Ja jeg købte den hos TDC butikken i Hobro. Mit mobilnr. er xxxxxxxx.

JEg har prøvet at holde slukknappen inde i 8-10 sek. som der skrives på nettet, men det hjælper heller ikke.

Hej Pianelly

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Af sikkerhedsmæssige grunde må du IKKE opgive dit telefonnummer på forummet. Er du ikke rar lige at fjerne det selv, så jeg ikke behøver at hente forum moderatoren Glad humørikon

Endnu engang, er du ikke sød at sende mig en privat meddelelse, her på forummet, med nummeret?

Alex

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alex

Det har pianelly66 ikke mulighed for, hun har ikke været længe nok på Forum til at kunne redigere i sit indlæg.Trist humørikon

hilsen Bente

Jeg har det samme problem med at når jeg vil ringe ud siger den kun nødopkald mulig og når man ringer til nummeret går den direkte på telefonsvarer og jeg kan ikke slå tlf. svarer fra.....

Jeg kan ikke ringe ud på min mobil tlf. den kommer og siger kun nødopkald mulig og når jeg prøver at ringe til den fra min anden telefon går den direkte på tlf.svarer. Hvordan kan jeg få den væk fra tlf.svaren.

Jeg kom til at bruge den forkerte pinkode, så nu er der kun nødopkald til at åbne mobilen.

Hvad og hvordan gør man det udenfor tdc's åbningstid?

Mvh

leif37

Hej Leif

Du skal lokke på din selvbetjening. Finde det sted hvor der står din pin og puk-kode.

Puk-koden er beregnet til når man har forsøgt sig med pin-koden tre gange.  

Når pukkoden er brugt, er din pinkode nulstillet og du har igen 3 forsøg.

Se hjælpeside her.  Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P