Køb af iphone 5, betaling ?

har købt en iphone reklamepris 998,-kr over et 1/2 år med 199,- kr pr mdr,har indtil videre betalt  knap 900,-kr 27/6, mangler 2 mdr.inden jeg er færdig er prisen så steget til ca 1.500,- undrede mig over de  3 store abb.priser kontaktede så tdc butik jeg havde en ekstra udgift på tdc film som jeg aldrig har bedt om,efter mit skøn skylder jeg ca 150,-kr,synes det er en mærkelig fremgangsmåde,den unge mand i tdc butikken vidste godt jeg var nybegynder med en iphone,så hver vågen når der skal en underskrift  på

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej winnih

MajaH har bedt mig kikke på dit opslag.

Jeg vil gerne se på, hvad der er sket. Vil du sende mig en privat besked her på forum, med dit telefon nummer du har fået med den iPhone samt evt. dit konto/kundenummer. 

Så kikker vi din sag igennem Glad humørikon

Hilsen

hej patrick

talte med en fra tdc's hovedkontor her til morgen,den unge mand fandt ud af jeg skulle ha' 161.00 kr tilbage som så ville blive fratrukket næste mdr.så kom vi så langt

den 27/4 betalte jeg 333.81 kr skulle ha' været 199.00 kr som aftalen lød på da jeg købte tlf,her har jeg betalt for meget i kr. 134.81.

den 27/5 trukket fra min konto kr. 399.34 igen for meget 199.34

den 27/6 -------------------------kr.228.00 kr

jeg har aldrig bestil film til 29,- kr pr mdr det synes jeg virkelig er for meget da butikken vidste jeg var nybegynder på en iphone:

efter mit skøn har jeg indbetalt for meget 334,25 kr og ikke som der er kommet frem til ca 161,- k

hilsen winnih  ---ha' en god dag

du bad om mit kndnr det skal jeg vel opgive her

Hej Winnih

nej det skal du helst ikke, for alle kan se hvad du skriver.

Du kan sende en pm til Patrick ved at klikke på dette link.  PM   Det er kun fordi Patrick selv tilbyder dig hjælp at jeg sætter et link til ham.  

Håber det går i orden for dig, Winnih, og skriv gerne igen når det er i orden så din tråd kan blive markeret som løst. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)