Klageskrivelse - Reparation/Service af Samsung S3 mini

Kære TDC,

Da jeg endnu ikke har hørt noget som helst tilbage fra jer, skriver jeg nu denne åbne klageskrivelse.

Det er mit håb, at der vil blive gjort noget, for at afhjælpe de problemer jeg har haft med min telefon og mangel på service fra TDC og samtidigt en form for accept/undskyldning for al den tid jeg har spildt og det besvær jeg har haft ved nu flere gange over flere måneder, at stå uden en fungerende telefon.

Nedenstående klage er sendt til TDC, per email, brev og klageformular på deres hjemmeside, men endnu er der ikke kommet noget svar.

Kære TDC,

Jeg har i dag (d. 1-8-2013) været inde i Jeres butik i Storcenter Nord (Århus, Finlandsgade 17) og klage over min Samsung smartphone for 3. gang.

Min telefon har siden jeg købte den haft funktionelle problemer, som også er blevet konstateret i butikken, men stadig i dag står jeg uden nogen telefon der virker korrekt og optimalt.

I jeres butik er jeg blevet oplyst, at TDC ikke kan hjælpe mig direkte med problemet, men at I desværre først skal tjekke med jeres Service Center om DE kan gøre noget eller tage stilling til at ombytte min telefon.

Jeg er virkelig skuffet og føler mig utroligt snydt over at jeg nu for 3. gang står uden en telefon der bare fungerer, som den burde.

Hver gang telefonen er sendt af sted til ”værkstedet” er den væk i flere uger. Denne gang var det næsten en hel måned og da jeg selv rettede henvendelse, fordi jeg ikke havde modtaget den efter datoen jeg havde fået besked på, fik jeg at vide at den tilfældigvis lå klar i butikken.

Umiddelbart virker det ikke som om den er blevet tjekket/repareret ordentligt, da den allerede få dage efter jeg fik den retur har haft fejl. Dette er igen blevet konstateret i butikken.

Til gengæld har den fået flere mindre ridser, som hvis den havde været dagligt brugt og ikke passet særligt godt på i den tid den har været væk.

Som kunde hos TDC gennem mange år, er jeg forundret og dybt skuffet over at, når man som kunde har et problem, får at vide at det i virkeligheden slet ikke er jeres ansvar men at nogle andre skal tage sig af mine problemer med jeres produkter eller services.

Jeg har i forbindelse med min utilfredshed, besøgt forbrugerrådgivningen i Århus og har da heldigvis også fundet ud af at det ikke behøver være tilfældet, at jeg bare skal finde mig i denne form for ringe service.

Nu overvejer jeg kraftigt om mit næste skridt virkeligt skal være at klage til Forbrugerrådet og Forbruger Ombudsmanden, for at jeg kan få en tilfredsstillende service fra TDC, når jeg har et produkt der ikke virker korrekt.

Jeg er selvfølgelig meget utilfreds med denne form for service og regner med, at der vil blive gjort noget, så jeg igen kan blive tilfreds med TDC.

Jeg ser frem til at høre fra jer og at der endeligt kan findes en løsning på problemet.

Med venlig hilsen,

Mark Andreasen

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$