Spørgsmål

Jeg kan ikke få voicemail til at virke

Hej Forum
Jeg fik bredbåndstelefoni for 2 måneder siden (blev overflyttet fra TDC Home Duo), men jeg kan ikke få voicemail til at virke. Viderestilling er slået korrekt til, men når jeg trykker *9#, siger en venlig stemme "Velkommen til voicemail. For at aflytte dine beskeder skal du ringe til det telefonnummer, henvendelsen drejer sig om." Så indtaster jeg mit nummer og får derefter beskeden "Det ønskede nummer er ikke tilknyttet voicemail". Jeg har den store nye Sagem router.

Jeg fejlmeldte det med det samme til YouSee, men da jeg rykkede for en fejludredning, fik jeg det svar, at YouSee's teknikere havde ekstremt travlt. Så kan I hjælpe?

Med venlig hilsen
Momse48B

2 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +4
Hej Momse48B

Jeg kan se at du mangler svar, så jeg byder da lige ind :)

Du skal følge denne vejledning for at konfigurere voicemail korrekt:

Indtal velkomsthilsen (YouSee Bredbåndstelefoni via kabel-tv stik)
For at indtale din personlige velkomsthilsen skal du løfte røret, taste *9# eller ringe til 70331401. Følg herefter vejledningen, hvor du vil blive bedt om at vælge en pinkode, indtale dit navn og indtale din personlige velkomsthilsen.
Din kode skal være 4-10 cifre, indeholde mindst tre forskellige tal og må ikke begynde med 0. Pinkoden må ikke være tal i rækkefølge (eksempelvis 1234).

Vejledningen er taget herfra:
Sådan indtaler du en personlig velkomsthilsen

Jeg håber det lykkedes ellers må du endelig kontakte vores support igen på tlf. 70704040 eller også afvente input fra en anden bruger, der måske kan byde ind med sine erfaringer. Jeg har ikke hørt, at det ikke skulle virke nemlig.
Hej Kasper, tak for dit svar. Alt det, du skriver, har jeg forsøgt uden held. Jeg får stadig det samme svar, at nummeret ikke er tilknyttet voicemail. Jeg har også forsøgt at udskifte min telefon med en anden, hvor voicemail fra YouSee med sikkerhed virker - med samme resultet.
Jeg har kontaktet den pågældende medarbejder, der for 2 måneder siden meldte fejlen videre til YouSee's teknikere, 2 gange pr. mail for at høre, om der snart skete noget, men jeg har ikke fået svar. Jeg har også kontaktet YouSee pr. mail og her fået at vide, at deres teknikere var travlt optaget! Så YouSee og kundesupport kan hos mig ligge på et meget lille sted! Jeg tror, fejlen er røget i bakken med Too Difficult.
Jeg havde som en sidste udvej håbet, at nogen i Forum havde oplevet en tilsvarende fejl, og at jeg kunne få hjælp her 😏

Med venlig hilsen
Momse 48B

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)