Er jeg bundet på ny i 6 måneder ved skift af abonnement

Jeg har i flere år haft TDC mobil abonnement sammen med triopakke.
I sommers opsagde jeg min triopakke, men beholdte mit mobil nr.
TDC ændrede efterfølgende mit mobil abonnement pga ændrede samle fordele. Nu ønsker jeg at flytte mit mobil nr til andet selskab, men får at vide jeg har 6 måneders binding på mit mobil abonnement.?!!
Jeg får forklaret at det skyldes TDC har ændret mit abonnement..
Kan det være rigtigt.?
Jeg kan ikke se i mine mails fra TDC at der er kommet binding på mit mobil nr.
Jeg ringede til TDC og får fortalt det ikke er muligt at ændre, men jeg blot kan skifte selskab og efterfølgende få mit abonnement krediteret..
Det virker lidt som bondefangeri og må bero på en fejl fra TDC side.
Hjælp mig venligst med at fjerne bindingen på min mobil xxxxxxxx.
Med venlig hilsen
Ole Nørgaard/Hanne Nørgaard

Redigeret: Fjernet personlige oplysninger

6 Kommentarer

Jeg står fuldstændig i samme situation. Bliv anbefalet at skifte til et nyt abonnement, men man undlod at oplyse, at jeg blev bundet i 6 mdr. Jeg føler mig også bondefanget og har ikke oplevet andet end bøvl med TDC. Medarbejderne er meget flinke, men der bliver ved med at ske fejl. Lovede ændringer bliver ikke rettet,

Jeg føler mig også bondefanget, jeg ændrede også mit abonnement hos TDC og spurgte faktisk til min bindingspariode da TDC medarbejderen ændrede mit abonnemant, men fik oplyst at jeg IKKE fik en ny bindingsperiode. Det føles så lusket.... 

Hej Alle

Grunden til at der ikke er svaret i tråden kan være at dette er et kundeforum.

Jeg går ud fra at i har ringet igen til kundeservice for at høre hvorfor bindingesperioden er forlænget?

Hvad blev der sagt til det spørgsmål? 

Jeg fik oplyst af en irriteret medarbejder, at så burde jeg da have læst ordrebekræftelsen. Men da jeg kom hjem og gennemlæste den, stod der intet om ny bindingsperiode på 6 mdr.  

Det er nemlig det, man kan ikke finde det på TDC's hjemmeside og søger man i deres generelle vilkår står der ikke noget om det. 

Søgning på selvbetjening hjælper ikke en pind. Jeg vil meget gerne kunne læse om mine rettigheder omkring bindingsperiode også når der sker ændringer i ens aftale. Men og søge det på TDC's hjemmeside er håbløst.... 

Så hvis noget ha et link (der ikke er forældet) må de meget gerne ligge det ind på tråden. 

nr. 11

Det er desværre det eneste jeg kan finde .  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)