Iphone - Ingen tjeneste...

Hej.

Jeg har lige købt en iphone 4 på apple.dk og gik ned i min tdc butik for at få mirko simkort. Da jeg kommer hjem og får startet telefonen op virker telefon delen ikke. Jeg kan sagtens gå på nettet osv. men kan altså ikke ringe. Oppe i øverste venstre hjørne står der "ingen tjeneste".

Er der nogen der kan hjælpe eller selv har oplevet dette?

På forhånd tak

Kasper.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kasper

Tak for dit indlæg, jeg vil gerne prøve at hjælpe.

Der kan være flere årsager til, at den ikke virker. Iphonene kan være simlåst, simkortet kan være defekt eller Iphonen kan ikke fange mobilnettet. 

Jeg vil bede dig, prøve at slukke og tænde den. Tag simkortet ud og tjek at der ikke er skidt på den.  

Evt. prøv at gendanne din iPhone via Itunes.

Hvis det stadig fejler, vil jeg bede dig besøge en TDC butik, som vil tjekke simkortet for fejl.

Håber du får gang i din iPhone, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator 

Har det samme problem

Har prøvet alle dine forslag men intet virker

Og den er købt her hos TDC

Jeg har også lige købt in TDC iphone, efter motering af micro sim, fandt den hurtigt TDC netværk, ( og flere andre ) men efter ca. 30 sekunder skriver den ingen netværk... Jeg har haft fat i gud og hvermand der hver har sit eget bud, men ingen af disse mange gode ideer har løst mit problem. Hvem kan følge problemet til dørs, og sørge for at det bliver løst ? Jeg har haft ringet til "låseservice" der fortalte at de ikke kunne se at telefonen skulle være låst, og at TDC i øvrigt ikke har haft brugt at låse deres telefoner siden 2009...

Hjææælp

Lars-Erik

Jeg har som mange andre, også lige fået en Iphone, og der står ingen tjeneste på den. 
i starten der jeg satte simkortet i, ville den gerne virke, men efter jeg opdaterede til ios7'eren 
har den ikke villet noget. den søger lige i 30 sec. står der også TDC på, men så forsvinder det efter de 30 sec. virkelig hjælp mig! har prøvet alt gendanne osv. der sker ingenting 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)