iPhone 6 med dårlig forbindelse

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej. Har netop købt en iPhone 6 og har store problemer med forbindelsen til TDC. Under indstillinger forsvinder operatør icon´et hele tiden og hvis jeg prøver at ændre indstilling fra automatisk til manuel lukker indstillinger helt ned. De 5 prikker i øverste højre hjørne ændre sig konstant fra 5 til 1.

Ingen andre telefoner i huset har problemer og har det ikke når jeg sætter simkort i min iPhone 5.

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

De internationale sider hvor nørder "mødes" svømmer over med den slags som du beskriver....

Hvis du har iOs ver. 8.0.1 skal du sørge for at få opdateret til ver. 8.0.2. Lige nu står det lidt uklart, om denne opdatering løser alle problemer, men mange beskriver den som et skridt på vejen.

Der er faktisk en del skribenter der mener at Apple direkte har valgt at nedprioritere telefonanvendelsen, og i stedet satser på at det er en dataterminal.... Men mon ikke det er en lidt hård bedømmelse på et lidt for tideligt tidspunkt :-)

Hej

Jeg har opdateret til iOS ver. 8.0.2.

Batteriet er ligeledes en ommer.!!

Fredag aften kl. 19:00 = 100% strøm , tjekkede mail 4 gange, 2 gange tjek af resultalter fra bold.dk, 2 gange på facebook samt bestilling af en taxa kl. 03:00 , da jeg sagde godnat have jeg 18% strøm tilbage kl. 03:30 !!

Bonus info. Har været i TDC butikken og fik et nyt SIM kort. Er nu testet og har ikket hjulpet. Så er det retur til butikken og så vente 10 arbejdsdage på at få en ny !!!

Har modtaget en ny og indtil videre ingen problemer, har dog ikke opdateret til iOS 8.0.2. endnu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)