Iphone 5s

Jeg købte en Iphone 5S den 10. august. Det var en gave og den blev pakket ud den 12. august. Den blev umiddelbart sat til at synkronisere med Itunes, da personen også tidligere havde haft en Iphone 5S og sikkerhedskopierede til Itunes. Opdateringen mislykkedes. Vi henvendte os til TDC og fik at vide at i skulle kontakte Apple, fordi telefonen var helt ny. Vi kontaktede Apple og talte i telefon med dem i 1 1/2 time for at få opdateringen til at lykkes. Det skete dog ikke, så vi henvendte os i TDC butikken, hvor telefonen var købt for at få en ny telefon, da telefonen jo aldrig havde virket. Det ville TDC ikke. De ville have den til reparation. Jeg protesterede fordi telefonen aldrig havde virket og derfor mente at den skulle ombyttes. Det mente TDC ikke, for jeg kunne jo have tabt den i toilettet som de sagde! Nu har personen, som jeg havde købt telefonen til så ingen telefon, og reparationtiden er 14 dage, som man oplyste i butikken. 

Som bonusinformation kan tilføjes, at i butikken skulle alle mine data skrives ind i systemet igen på trods af at vi både har flere telefoner, fastnet, internet og tv hos TDC. Da jeg gjorde opmærksom på, at TDC da måtte have alle mine data i forvejen, da vi som sagt har mange produkter hos dem, fik jeg at vide, at det var nemmest for butikken at skrive det hele ind igen. Ja, selvfølgelig for det har på intet tidspunkt skulle være nemt for mig.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)