Svar

Iphone 4 - Ingen tjeneste

Hejsa.

Jeg har sat mit TDC sim kort i min iPhone 4 i morges, og i første omgang skrev den "ugyldigt sim kort". Så slukkede jeg tlf og tog simkortet ud og satte det i igen og tændte tlf, og så skrev den "ingen tjeneste".

Jeg har prøvet at slukke tlf 3-4 gange i løbet af formiddagen, men den skriver stadig "Ingen tjeneste".

Jeg har også prøvet at gå udenfor huset, men stadig uden held.

Hva' skal jeg gøre for at få dækning?

icon

Bedste svar af Martin12 16 august 2013, 10:32

Hej smar1234

Velkommen og tak for dit indlæg.

Før man kan bruge en iPhone 4, skal den kobles til en computer og aktiveres gennem iTunes, det kunne godt være årsagen til at du får beskeden "ingen tjeneste". Se evt. indlæg 4 i denne tråd: /t5/Telefoni-og-mobil/Sim-kort-aktivering/m-p/38823#M3794

Har du gjort dette?

Hilsen Martin

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej smar1234

Velkommen og tak for dit indlæg.

Før man kan bruge en iPhone 4, skal den kobles til en computer og aktiveres gennem iTunes, det kunne godt være årsagen til at du får beskeden "ingen tjeneste". Se evt. indlæg 4 i denne tråd: /t5/Telefoni-og-mobil/Sim-kort-aktivering/m-p/38823#M3794

Har du gjort dette?

Hilsen Martin

Hej Martin.

NU har jeg Glad humørikon Og nu virker den igen - tak for hjælpen Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det var så lidt :-)

God dag.

Hilsen Martin

Hej

Jeg ved godt at dit problem blev løst men det er jo desværre ikke altid, man er så heldig. Derfor har jeg lavet et ganske gratis fejlfindingsværktøj, jeg håber kan være brugbart for andre, der ser denne tråd og har et lignende problem, de ikke kan finde en løsning på .

Fejlfindingsværktøjet kan findes på http://workon.dk/ps3-iphone-gratis-fejlfinding/

Hej

Jeg ved godt at dit problem blev løst men det er jo desværre ikke altid, man er så heldig. Derfor har jeg lavet et ganske gratis fejlfindingsværktøj, jeg håber kan være brugbart for andre, der ser denne tråd og har et lignende problem, de ikke kan finde en løsning på .

Fejlfindingsværktøjet kan findes på http://workon.dk/ps3-iphone-gratis-fejlfinding/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)