iPhone 4 ''Ingen tjeneste''

Hej TDC!
Jeg har fået en iPhone 4 i jule gave af min onkel. Vi bestilte et micro SIM kort og 2 dage efter var det klar til brug. Telefonen virkede helt fint der hjemme, den kunne både sende sms'er, ringe og gå på internettet.

Så dagen efter vågner jeg og den køre stadig fint, da jeg så kommer over i min skole, står der oppe i venstre hjørne ''Ingen tjeneste'' og den vil hverken sende sms'er, ringe eller gå på internettet. 

Jeg har prøvet at tænde og slukke den, tage SIM kortet ud for at se om der var snavs på, men det hele ser fint ud. Og der står stadig ''Ingen tjeneste''.

Hvad kan der være galt?

Jeg håber du kan hjælpe mig, for det er da godt nok ret så irriterende!

Hilsen Caroline.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Caroline1695

Velkommen og mange tak for dit indlæg.

Jeg har svaret en anden kunde med samme problem i denne tråd:

/t5/Mobil/Iphone-Ingen-tjeneste/td-p/16497

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Håber du fik dit problem løst. Ellers kan jeg anbefale dette fejlfindingsværktøj: http://workon.dk/ps3-iphone-gratis-fejlfinding/

Har præcis det samme problem, når der anvendes SIM-kort fra TDC.

Jeg har købt en iPhone 5 af en ven, der bor i Tyskland. Når jeg bruger et TDC-Simkort, melder den ofte "Ingen tjeneste".

Efterfølgende er den testet i 2 gange en hel måned med tyske SIM-kort: Ingen problemer.

Og ja, jeg har prøvet med flere TDC-kort og også et nyt, som jeg fik i TDC-butikken.

Men det lyder da helt utroligt, hvis danske SIM-kort ikke har samme kvalitet som tyske.

Eller...?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Nogle gange er det nødvendig at nul/gendanne en iPhone for at acceptere et nyt simkort
Godt råd, men det var prøvet - og  det hjalp desværre ikke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)