iPad alle mails ulæst

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har - endelig - fået min TDC Mail til at virke på iPad, men ALLE mails står som ulæst på iPad, selvom de er læst.

Hvad er fejlen?

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Jo-po.

når du åbner din mail på ipad,er der i v.side-meny område(inbakke-sendt post osv.)hvis du aktivere inbakke kommer alle de mail du har modtaget(de nye er markeret med blå cirkel)når du åbner en af dem kommer mailen over i det store vindue til h.-og den blå cirkel blevet grå-og viser at den er åbnet(læst)!og alle de mail du har åbnet vil alle være markeret med grådt!Blinkende humørikon

Hej og tak.
Kender godt systemet.
Problemet er, at alle mails i indbakken (her på PC) er åbnet/læst.
Så snart jeg så tastede mail-kontoen ind på min nye iPad, så indløste den hele min indbakke - alle mails blev så bare lagt ind som ulæst! Så der nu er 500 ulæste mails.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Jo-po.

aaaaaaaaaaa-der misforstod jeg dig-ja men sådan er det også her,altså dem der er åbnet på PC-er ikke åbnet på IPAD,IPHONE.-og ej heller modsat! på IPAD/IPHONE er de ens markeret, hvis icloud er aktiveret.Overrasket humørikon

Til at begynde med havde jeg ingen problemer med mit mailprogram på min nye IPad, men pludselig en aften dukker der på mail ikonet tallet 649 op. Det hentyder til 649 ulæste mails. Men selvom alt er læst og slettet står tallet 649 der stadigvæk. Kan ingen muligheder finde til at få tallet væk. Har en eller anden haft det samme problem og fået det løst?

Mvh Noelle

Pludselig står der 7158 som ulæst i indbakke, selvom alle indbakke" er læst og flyttet og slettet.
Hvad er årsag..løsning?
Mvh
Lhh
Pludselig har jeg over 2000 ulæste mails ved ikonet ved åbning !

-men der er ingen mails i nogen af postkasserne !

hvad gør man ?

Opret en gmail. Det er mit bedste bud. TDC er godt nok et stort firma, men ikke de bedste i alt, - undskyld mig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)