Ingen Tjeneste - Prag, Tjekkiet

Hej 

Min Iphone søger med finder intet net / ingen tjeneste.

Har brugt det i flere dage uden problemer og pludselig virker tlf.  ikke mere. 

Har slukket og tændt flere gange, Sat den på fly, slået automatiske søgning net fra og til.

Ka finde flere netudbydere, men de er ikke tilgængelig.??????

Det hele uden held. 

Har snakket med danskere som brugte  Telia / 3  - de virkede begge uden problemer. :-(

Kunne jeg få et tip - kundeservice er desværre lukket pt..

På forhånd tak. 

25 Kommentarer

Zz.. Jeg har ca samme problem. Befinder mig i Slovenien, og fra et sekund til et andet stoppede det bare med at virke.
Samme i Italien
Samme i Spanien. Jeg har købt Rejseklar Stor uge og efter jeg har brugt mit data, har jeg slet ingen tjeneste.

Har lige hørt det også gælder Grækenland. Opkald til TDC gav en automatisk meddelelse om at de havde en fejl på mobiler i udlandet og arbejdede på det. Ingen tidshorizont. Genstart telefonen en gang imellem...

Gælder også Tyskland... Hvad siger TDC?
Som tidligere skrevet gælder det også i Tyskland og har været sådan hele dagen. Få det nu fixet!
Samme problem i England, hvor min søn er på sprogskole. Utrygt ikke at kunne anvende telefonen ....

Heller ingen tjeneste i Toscana, Italien. Er der ingen på vagt i TDC??
Duer hellere ikke på Sicilien :-(.
Få det nu til at virke TDC......
Det lader til at hele TDCs net i udlandet er gaaet ned - uden at det tilsyneladende interesserer TDC :-( Det er ikke muligt at komme i kontakt med nogen, heller ikke via nettet. Er TDC overhovedet klar over problemet??

Har de sidste 4 timer haft samme problem i Syditalien, kan hverken sende SMS eller ringe, mobil siger "ingen tjeneste". Kan ikke finde nogen information hos TDC, det burde ellers ikke være så svært at informere på website.
Heller ingen dækning i San Francisco.

Kan det blive oplyst, hvornår det forventes at virke igen?
Gælder også i Østrig - dog kun for nogle TDC abon. De andre virker fint. TDC få det ordnet - det har nu varer siden igår.
Har også haft problemet på 2 forskellige TDC abbn. siden i går. Vi har kørt gennem Tyskland og Østrig, uden at kunne tale/SMS med den anden bil vi skulle følges ned. TDC, kom nu i gang med at få det fikset, eller flyt os over hos en anden udbyder midlertidigt, indtil i har løst problemet!
Hallooooooo TDC.
Ved godt det er ferietid - men vi er flere i udlandet, der har enormt stort behov for at kunne bruge mobilen alligevel. Sjovt nok virker andre danske udbydere - bla. CBB mm.
Hvad er tidshorisonten for udbedring???????
Sådan er det også i Frankrig, vi har ikke haft mobiltjeneste på to telefoner siden i går morges. (18/7)
Ingen tjeneste -Spanien Costa del sol
Hej

Min Iphone søger med finder intet net / ingen tjeneste.

Har brugt det i flere dage uden problemer og pludselig virker tlf. ikke mere.
Har slukket og tændt flere gange, Sat den på fly, slået automatiske søgning net fra og til.
Ka finde flere netudbydere, men de er ikke tilgængelig.??????
Det hele uden held.

Har snakket med danskere som brugte Telmore- de virkede begge uden problemer. :-(

Kunne jeg få et tip - kundeservice er desværre lukket pt..

På forhånd tak.
Ej heller på Costa del sol siden igår kl ca 14,50
Samme i Bulgarien. Skete pludseligt i går. Det ser ud til at TDC har problemer med roaming i flere lande. Hvad hjælper det så at man kan fejlmelse pr. telefon, når det ikke er adgang. Hvis man fejlmelder pr. mail, kan man forvente svar om 8 - 10 dage. Flot, når man er på ferie. Vil nu efter mange år med TDC overveje en anden leverandør, som jo samtidig er billigere. Har kun holdt fast ved TDC på grund af forventnung om problemløs telefoni.

TDC oplyser at der er systemfejl for telefoner i udlandet 250000 telefoner. De arbejder på sagen her lørdag kl 9,27' har set en tv 2 udsendelse på min frues telefon fra telmore
Altid rart at høre at der er en positiv udvikling, blot skuffende at det samtidig viser sig at meddelelsen kl. 13 ikke er fuldstændig. Vi har fortsat ikke adgang i Bulgarien her kl. 17, eller 16 dansk tid på trods af at Bulgarien ikke er nævnt som en undtagelse i kl.  13-meddelelsen. Vi ser da rigtig meget frem til at der sker noget her, selvom vi da er ganske opmærksomme på at Bulgarien jo nok ikke er det mest betydningsfulde turistmarked for TDC's kunder, men der er vel nok en del ved Sortehavet i denne tid.

Bare lige endnu en sur bruger - få det nu fixet det er mere end 24 timer (snart 30) siden vi kunne bruge vores telefoner.

Er på vej til spanien med 4 tdcmobiler (og deres frustrerede ejere) uden dækning i tyskland, luxemburg og frankrig indtil videre. Vi har prøvet alle manuelle tilslutningsmuligheder uden succes. Det er ret fatalt det her.
I går skrev jeg, at TDC ikke virker i Skotland. I dag har der været flere meddelelser på nettet om, at telefoni igen skulle være muligt, og i de opdateringer TDC selv giver, står der intet om forstyrrelser af driften i Skotland. Alligevel fungerer telefonen ikke. Det er da vist på tide at skifte udbyder!!!!!

Hej her Spanien er alt tilbage ved det gamle, forbindelsen er kommet o løbet af natten, og var her kl 10 formiddag. Det burde virke i Prag, jeg har hørt en af vennerne er der lige nu. God ferie trods alt bøvl. Fruen og jeg har hver sin udbyder, det er no det vi skal i fremtiden ligesom 2 kreditkort i tilfælde afsvigt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)