Ingen tjeneste på mobil - ny kunde


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Jeg har lige skiftet fra CBB til TDC, alt er afviklet fra CBB (skæringsdag den 14. januar 2015).....

Så sætter jeg mit nye SIM-kort i og det virker fint.... MEN så virker det så ikke dagen efter. "ingen tjeneste" står der bare... 

Hvad kan jeg gøre foruden at tænde og slukke min Iphone eller gendanne den, for det har jeg gjort.

Vicky

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Bodi

Det lyder ikke for godt.

Hvis intet virker, så er det en god idé at kontakte kundeservice, så der kan blive taget et kig på det. Der kan være sket en fejl, men det kan de i hvert fald hjælpe dig med.

Kontakt: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Stefan

dd er jeg skiftet fra 3 til TDC - men har heller ingen tjeneste på trods af at TDC har vist det i en mdr.

ringede ind til kundeservice kl 8 i morges og fik at vide at den ville virke kl 10:30

ringede så ind igen kl 11 - og fik der at vide at den ville virke kl 12:30

PT har jeg været på hold/vent i 40 minutter - der er ingen der vil tage telefonen Gal mand

nogen der har en god ide til hvad man så gør ??

Kan kun sige at efter TDC skiftede ejere er servicen blevet dårligere.

Før i tiden havde de jordens bedste service, men den ser ud til blevet sparet væk.

Jeg er blevet skuffet over TDC på det sidste.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)