ingen forbindelse fastnet, der er nok ingen hjælp at hente her på siden.Hvad gør jeg så????

• Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH
Hej TDC

Er der overhovet nogen i firmaet der er intereseret i at jeres kunder har det god med deres forbindelser ved jer, eller manglende forbindelse.

Det er en jungle at komme igennem til TDC når der ikke er forbindelse på fastnettet.

I har mange sider med salg for øjet min ingen der vil hjælpe hvis jeres udstyr ikke virker, det er ganske forfærdelig.

Jeg håber at der er andre som mig der er utilfreds med jeres hjælp og som vil give deres utilfredhed tilkende.

MVH. xxxxxxxx

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu vil jeg starte med at gøre dig opmærksom på, at du er på et bruger til bruger forum her. Og vi har det med at tale pænt til hinanden her!

Hvis du vil have hjælp er det betydelig mere konstruktivt at beskrive det problem du har, frem for at skyde med skarpt på alt og alle....

Det tog mig under et minut at konstatere at der ikke er nogen generel fejl på din linje, ved at benytte fejlsøgningsfunktionen her. Det tyder på at fejlen ligger EFTER første stik på installationen - så hvad oplever du - og hvad har du gjort for at undersøge fejlen?

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)