Indstilling af vildt kamera

Jeg har købt et vildt kamera

I kameraet skal indtaste:
URL:
APN:
IP:
Port:

ER der nogle af jer, der kan hjælpe mig med hvad der skal stå

7 Kommentarer

Hej

Nu findes der utrolig mange vilde kameraer, og hvorfor dit kamera vil have en url-adresse, samt IP-adresse og et portnummer, ved jeg desværre ikke. Det kunne tyde på at kameraet automatisk kan sættes til at sende billeder op til en tjeneste, men jeg aner det ikke.. Trist humørikon

Jeg har et vildt kamera fra Nikon og efter hvad jeg ved, har den næste model i den serie, en funktion der kan det. 

Jeg tror derfor du slipper nemmest om at at kikke i brugsanvisningen,  spørge - der hvor det er købt, eller hvis firmanavnet, har en facebookside, hvor du kan stille spørgsmålet. 

Finder du ud af noget, håber jeg, du afslutter din tråd med en markeret løsning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

hehe Maja jeg tror at du misforstår denne her.

Der er temmelig sikkert tale om sådan et her (eller et lignende):

Dyret er sådan set bare en telefon med en infrarød-sensor så den sender (og måske gemmer på et sd-kort) et mms billede når den registrerer bevægelse.

For at det virker skal du rigtig nok bruge nogle data. De findes her:

NavnTDC mms
APN / adgangspunktmms
Username / bruger IDFeltet skal være blankt
Password / adgangskodeFeltet skal være blankt
MMSC adresse / startside002" target="_blank" rel="nofollow noreferrer">http://mmsc.tdc.dk:8002 
SessionstilstandKontinuerlig
DatabærerGPRS
MMS-Proxy / IP-adresse*inetproxy.tdc.dk
Port8080
GodkendelsestypeNormal / PAP
@droid

Ja ja Hvor der handles der spilles. Hvem i hækkenfældt kan da også vide det????

Tusind' tak fordi du skrev et indlæg med den rigtige forklaring.
@51595223

Husk at kreditere  med en accepteret løst tråd, hvis du kunne bruge svarret fra droid.

Her kan du læse hvad [b]accepteret løst tråd  [/b]  betyder.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

MajaH skrev:@droid

Ja ja Hvor der handles der spilles.

Meget glad humørikon Meget glad humørikon Meget glad humørikon

Humørikon griner højtHumørikon frustreretGlad humørikonHej Droid

Kan se at du har totalt styr på det med vildtkameraer etc. Det har jeg ikke Glad humørikon. Jeg har for 3 uger siden købt et nyt vildtkamera. (det gamle Acorn gik koldt). Det nye er af mærket Uovision model UM 565. Jeg har søgt support flere steder uden held. Jeg kan tage fine billeder, men kan ikke få sendt mms til henholdsvis min Iphone og min hotmail. Virkede perfekt med det gamle.

Kameraet har en anden setup end du skriver til Maja om.
Jeg har udfyldt  som flg. under UOV Setup V3.00

GSM:

Instant:

max Num: 99
 Send via:   GPRS

County: Customer

Customer1
SMS Switch: on
phone: mobil telefonnummeret
e-mail: min hotmail
Rename:
Max Size: 80 kb
Path: har valgt det drev jeg har sat sd kortet i og valgt"setup" (altså drevet på min pc) Gemt på SD-kort

Email Set har jeg udfyldt som følger:
E-mail : min hotmail.com
Account: min hotmail.com
SMTP server: smtp.live.com     (dette tror jeg er forkert)

SMT Port :  25

Operator Param:  (MMS)

URL:  http://192.168.-241.114.8002 (her tror jeg også er en fejl)
Gateway 194 182 251 15

APN : mms      Port: 9201      (skal måske også være anderledes)
account:   blank
Password blank

Når det hele er indstillet sætter jeg sd kortet i kameraet, og så tager det super fotos men sender ingen data.

Det ville bare være SÅ cool hvis du (eller en anden ekspert)  kunne hjælpe. Jeg har skrevet til producenten og sælger men har ikke fået svar. Jeg har efterfølgende fået tilsendt en brugsvisning, men den holder ikke. Man kan f.eks ikke vælge TDC der er min udbyder.

Det er første gang jeg går ind på en "tråd" så bær over med mig hvis jeg laver fejl. Måske for langt indlæg.

Håber at høre nyt.  God aften

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Normalt ville jeg aldrig kommentere stavefejl - bl.a. fordi jeg selv er ekspert i dem.... :-)

Men det her var en total griner. Da jeg kiggede tidligere på dagen tænkte jeg godt nok også hvad det lige var der gjorde netop det kamera specielt vildt :-)

Det er et af de steder fvor der er meget stor forskel på at skrive vildt kamera og det korrekte vildtkamera :-)

Nå - til det seriøse.

Er der en fabrikant der har lagt navn til det kamera?

Vh

peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kunne være at jeg også bare skulle åbne øjnene.... det har du jo allerede skrevet.

Du har ret i at det er en forkert SMTP server til den adresse du har opgivet. Hvis du vil benytte hotmail - så skal du benytte hotmails SMTP server. Den du har sat ind tilhører TDC. Men har du forsøgt at lade de felter være blanke?

Du har ret i at den URL du har indtastet under Operator Param ikke er gyldig. Formatet skal være AAA.BBB.CCC.DDDHumørikon med tungePP.

Altså 194.182.251.15:8080    prøv at udelade http://

Prøv at lade gateway stå blank

Prøv at læde være med at sætte en port på APN, og bare nøjes med mms

Og der er ingen grund til at undslylde for hvor lange indlæggene bliver. mange der spørger giver alt for få oplysnnger :-)

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)