Kan ikke komme på mobil internettet

• Deltager
  • 5 kommentarer
Jeg havde ikke noget mobil net i går og forgårs..

Nu har jeg fået det igen..under foretrukket netværkstilstand 
var der prik ved : GSM/WCDMA/LTE auto
og så kunne jeg ikke komme på mobil nettet, men godt på
Wi-Fi

Der er disse muligheder jeg kan sætte prik udfor:

Kun WCDMA

Kun GSM

GSM/WCDMA auto

GSM/WCDMA/LTE auto

HVILKE EN SKAL JEG BRUGE

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej hsv123

Uanset hvilken en du bruger, så burde det faktisk ikke være en problem at komme på nettet. Hvis du benytter eller kan benytte 4G netværket, så skal du bruge den som hedder "GSM/WCDMA/LTE auto", hvis din mobil ikke kan benytte 4G netværker, så skal du bruge "GSM/WCDMA auto".

Jeg tror dog næppe, at problemet skyldes disse indstillinger, men istedet kunne tyde på en lille fejl. Det kan ofte hjælpe med en hurtig genstart af telefonen Glad humørikon

Du kan også altid gå ind på http://telefonmanualer.tdc.dk/ - finde din telefon og gå igennem den manuelle opsætning på internet Glad humørikon

Hilsen Nikolaj

Netværkstilstand: Hvilken skal jeg benytte? Har været på nettet, men det er slut.

Er opsat efter TDC´s anvisninger

LTE/WCDMA/GSM

WCDMA/GSM

WCDMA

GSM

Med venlig hilsen

Frank

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

frha62 skrev:
Netværkstilstand: Hvilken skal jeg benytte? Har været på nettet, men det er slut.

Er opsat efter TDC´s anvisninger

LTE/WCDMA/GSM

WCDMA/GSM

WCDMA

GSM

Med venlig hilsen

Frank

Du skal bruge LTE/WCDMA/GSM da den så selv vælger hvike netværk der er tilrådig....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)