Svar

Hvornår data ?

Når jeg er hjemme er min smartphone på mit interne netværk. Hvis jeg så kobler på internettet, bliver det så regnet som data til min smartphone ? Hvornår er detr data og hvornår er det noget andet ?

mvh sargunner.dk

icon

Bedste svar af BrianHHansen 8 maj 2014, 12:07

På min mobiltelefon (HTC One) registrer telefonen selv kun det data der bliver sendt via mobil dataforbindelse (3G,4G osv.), så jeg kan holde lidt øje med hvor meget jeg bruger. Det data jeg sender/modtager fra Wifi bliver ikke regnet med.

Data du modtager/sender via WiFi (Internt hjemme netværk) bliver IKKE regnet med i dit mobilabbonement. Faktisk vil mange smartphones slukke mobildata helt, når man har forbindelse via WiFi. (Det gør min ihvert fald Glad humørikon )

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På min mobiltelefon (HTC One) registrer telefonen selv kun det data der bliver sendt via mobil dataforbindelse (3G,4G osv.), så jeg kan holde lidt øje med hvor meget jeg bruger. Det data jeg sender/modtager fra Wifi bliver ikke regnet med.

Data du modtager/sender via WiFi (Internt hjemme netværk) bliver IKKE regnet med i dit mobilabbonement. Faktisk vil mange smartphones slukke mobildata helt, når man har forbindelse via WiFi. (Det gør min ihvert fald Glad humørikon )

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)