Hvorfor egentlig vaere kunde hos TDC?


Jeg har vaeret trofast kunde hos TDC i mange aar hvor jeg udelukkende har vaeret bosat i udlandet. Jeg vil gerne bibeholde min TDC email, det er den eneste grund til jeg ikke er loebet skrigende vaek for laenge siden. I sammenligning med tilsvarende udbydere (uden for DK) er hjemmesiden elendig, der bliver ikke lagt vaegt paa service, kunden bliver ledt fra den ene krog til den anden. Alle operationer under selvbtjening som eventuelt kunne foere til at du som kunde sparer penge virker ikke eller er saa daarligt beskrevet eller er kun muligt hvis du lige har din regning ved haanden, tid til at vente 8-10 dage paa et svar paa din email... Jeg tror 2015 bliver aaret hvor jeg endelig afregner med TDC...

1 Kommentar

Du har ret at man bliver ledt rundet fra side til side, men jeg finder da det jeg skal.

Deres svartid på mail er elendig. Jeg venter stadig svar her en uge efter.

8-10 dage er uholdbart. På mit arbejde svarer vi gerne indenfor en time.

Der må TDC tage sig sammen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)