Hvordan gendanner jeg en telefonbesked?

• wim
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har en Iphone 5. Jeg fik en telefonbesked for 3,5 mdr. siden, jeg ikke har slettet. Nu skal jeg bruge denne besked, men den er væk. Hvordan finder jeg denne besked igen.

Hilsen Wim

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Wim

Velkommen til TDC Forum.

Hvis du ikke har slettet den, så skulle du kunne finde den i din besked app, under den kontakt, beskeden er sendt/modtaget fra.

Hvis du ikke kan finde kontakten, så prøv at sende en ny SMS til personen, så skulle gamle beskeder dukke op ovenfor.

Håber du finder beskeden.

Hilsen Martin.

Hej Martin

Tak for dit svar. Det er en telefonsked og ikke en sms jeg skal have gendannet. Kan du en trylleformular?

Hilsen Wim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Min fejl.

Blot så jeg er helt sikker, er det så en voicemailbesked, vi snakker om?

På min iPhone, er nummeret kodet ind, så jeg trykker blot på "telefon" og så "besked" til højre. Som det første, får jeg at vide, at jeg har en gammel besked gemt. 

Hvis du ikke har kodet nummeret ind, kan du finde nummeret til din voicemail på Selvbetjening. Læs mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25454#op 

Hilsen Martin

Nej, fordi iphonen sletter åbentbart gamle beskeder automatisk og det er de beskeder jeg skal have gravet frem, altså dem der er slettet. Hilsen W

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)