Hvordan blokerer jeg for alle opkald til fastnet fra udlandet?

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej. Jeg håber, at der er en venlig sjæl, som kan forklare mig, hvordan jeg blokerer for ALLE opkald fra udlandet.

Jeg er træt af disse svindlere og mennesker med en forfærdelig sørgelig etik/moral. Og Nu er det så åbentbart også computere, der ringer op igen og igen...

Jeg håber virkelig, at der er en venlig sjæl, der kan/vil hjælpe mig. Sidste udvej for mig er, at opsige mit abonement, - jeg orker ikke mere...

Med venlig hilsen

Jr.F.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Prøv at se det link.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5437
Hej Tiger.

Jeg har kigget på dit link, - men som jeg læser deres beskrivelse, så gælder alle spæringerne opkald FRA min fastnetnet tlf. TIL udlandet. - Er det ikke rigtigt forstået...?

Mit problem er, at jeg ønsker at spære for ALLE udenlandske opkald TIL min tlf.

- Så jeg søger stadig et brugbart råd, hvis der er en kender af løsningen her på Forum.

Med venlig hilsen

Jr.F.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Ups ja det er for opkald... Tror ikke man kan spærre for alle inkomende opkald
Ja, ALLE svindelnumrene som jeg kan se på nummerviseren, de bliver indberettet, - men langt de fleste opkald fra svindlerne er efterhånden anonyme, - så der er heller ikke hjælp at hente.

Jeg synes, at jég gør hvad jeg KAN gøre, men hvad gør TDC...???

I disse IT tider, da må der da være en nem løsning et sted.!?

Jeg siger jo ikke, at jeg ønsker nogle opkald igennem og andre ikke, - jeg beder stmpelthen bare op at ALLE udenlandske opkald blokeres.

"Man kan hvad man vil" står der, gælder det også hos TDC...?

Jeg tvivler efterhånden... I dag har svindlerne heldigvis kun haft ringet 2 gange... 

Med venlige hilsener JRF

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P