Hvor lang tid tager det før at ny mobil og nr. kan bruges?

Jeg har købt en ny SONY Z3 mobil i fredags den 31.11.2014 med en nyoprettelse, da jeg skulle have en privat mobil nu.

Jeg fik afvide at der ville gå en til maks to dage inden mobilen kunne bruges.

Jeg har slukket og tændt den 20 gange løbende men er ikke aktiveret endnu. (tirsdag kl. 16.40). :-(

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej pesh1234. 

Jeg håber, at du har fået din nye mobil til at virke nu. 

Hvis du ikke har, så er det en god idé at kontakte vores kundeservice, så de kan finde ud af, hvad der er galt. Jeg har vedhæftet et link, så du kan se, hvordan du kommer i kontakt med dem:

http://tdc.dk/kontakt/

/Andreas 

Hej Andreas
Jeg købte en ny mobil i elgiganten i Slagelse sidste fredag, oprettet med tdc. Jeg har desværre ikke fået et nr. Der virker endnu, elgiganten siger at det nu. Som jeg fik havde i givet til en anden og derfor tager det så lang tid. Mine børn har ikke kunne få fat i mig og det værste var at jeg sagde mit arbejde op i fredags og skyndte mig over og købe en privat mobil med nyt nr. Så de firmaer som havde oplyst at de ville ringe til mig kunne, men tænk at der er gået en uge uden en mobil med mobil Nr. :-(
Jeg har altid haft tdc, og har svært ved at tro at det er jeres skyld i dette, men i skal vide hvad jeg har oplevet som en privatperson.
Hilsen Peter
Jeg har fået et mobil Nr. Nu. Tak. :-)
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Peter, 

Det lyder godt :-)

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8